Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@07:54:00 GMT

آخرین اخبار از همسان سازی حقوق بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۵۳۲۹

آخرین اخبار از همسان سازی حقوق بازنشستگان

خبرگزاری آریا - هیات دولت با پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر واگذاری 32 هزار میلیارد تومان سهام شرکت‌های دولتی در تأدیه بدهی‌اش به سازمان تامین اجتماعی موافقت کرد؛ به این ترتیب دست سازمان برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باز شد.
هیات دولت با پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر واگذاری 32 هزار میلیارد تومان سهام شرکت‌های دولتی در تأدیه بدهی‌اش به سازمان تامین اجتماعی موافقت کرد؛ به این ترتیب دست سازمان برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: بر اساس مصوبه هیات دولت که با پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی صادر شد، بخشی از سهام دولت در 9 شرکت مهم دولتی به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی متعهد است با اتکاء به این منابع جدید ظرف مدت کوتاهی طی ماه‌های آتی نسبت به اجرای طرح همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام فوری به عمل آورد.
منبع: ایسنا

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازی حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی کار و رفاه اجتماعی همسان سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند

محمد امین بابایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: درصورتی که اتاق بازرگانی مشترک ایران و افغانستان، فهرستی از تجار افغانستانی در استان را به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارایه دهد، فرآیند دریافت پروانه کار و اقامت آنان تسهیل خواهد شد.

او افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی متولی صدور پروانه کار اتباع در استان است، لذا کتمان اطلاعات از سوی برخی از متقاضیان تمدید پروانه کار و ارائه فاکتور‌های غیر قابل استناد از شرکت‌های بازرگانی بدون نام و نشان، مانع صدور مجوز پروانه کار برای آنان می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: تا زمانی که پروانه کار تمدید نشود، اقامت اتباع در استان غیرقانونی است، برای تمدید پروانه کار تجار، به اسناد و مدارک کافی دال بر تجارت آنان در ایران نیاز است

بابایی بیان کرد: از سوی دیگر رعایت اصل شفافیت و صداقت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با ارائه فاکتور‌های غیر قابل قبول امکان تمدید پروانه اقامت نیست.

او تصریح کرد: تجار افغانستانی که تمایل به فعالیت اقتصادی در ایران دارند، می‌توانند در سال اول فعالیت با معرفی اتاق مشترک ایران و افغانستان، پروانه کار دریافت کنند و برای تمدید آن باید مدارک و اسناد مورد نیاز مطابق با قانون را ارائه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه