Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اسطوره شیاطین سرخ انتظار دارد دروازه بان فعلی تیم به زودی به فرم سابق خودش برگردد.
به گزارش آریا، پیتر اشمایکل ضمن دفاع از داوید دخیا گفت که این دروازه بان اسپانیایی می تواند یک دهه دیگر دروازه بان منچستریونایتد باقی بماند.
به نقل از سایت گل، دخیای 29 ساله در هفته های اخیر به خاطر گل هایی که مقابل تاتنهام و بورنموث دریافت کرد، مورد انتقاد واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی کین، ریو فردیناند و گری نویل به طور واضح از دخیا انتقاد کردند و در همین حین زمزمه هایی مبنی بر جانشینی او با دین هندرسون در فصل بعدی به گوش رسید.
اشمایکل اما همچنان دروازه بان تیم ملی اسپانیا را تحسین می کند.
او برای ما عالی کار کرده است و هیچ شکی در این رابطه وجود ندارد. او در سخت ترین روزهای دوران معاصر منچستریونایتد کنار تیم ماند. شرایط بالا و پایین داشت و او اساسا بهترین بازیکن ما بوده است. شکی در این باره وجود ندارد. او طی پنج سال، چهار مرتبه بهترین بازیکن سال باشگاه شد. همین گویای عملکرد او برای باشگاه است. این که بخواهیم فقط دروازه بان را سرزنش کنیم آسان است ولی من این کار را انجام نمی دهم.

دخیا با گذشت زمان دوباره تمرکزش را به دست خواهد آورد
اشمایکل می گوید دخیا در حال سپری کردن یک دوره گذار است و با هماهنگ شدن با سبک بازی تیم، همان دروازه بان فوق العاده قبل خواهد شد.
به نظر من باید از هر دروازه بانی محافظت شود و طبیعتا سبک بازی فعلی تیم نسبت به زمانی که تیم دفاعی تر بازی می کرد و فرصت هایی که نصیب حریف می شد با بهترین مهارت های دخیا همخوانی داشت، متفاوت است. آن مهارهایی که از او دیدیم زمانی صورت گرفتند که تیم دفاعی بود. در حال حاضر خیلی حمله می کنیم و این باعث می شود مهاجمان در نبرد یک در برابر یک قرار بگیرند. ما الان روی ضد حمله ها گل دریافت می کنیم. فکر می کنم دخیا به مدتی زمان نیاز دارد تا با سبک بازی فعلی ما هماهنگ شود. اگر دروازه بانی باشی که به مدت 3-4 سال همیشه مشغول بود ولی حالا در طول بازی ها بعضا بیکار هستی، باید مقداری بازی خودت را تغییر بدهی. باید راه جدیدی برای حفظ تمرکز خود و ماندن در جریان بازی پیدا کنی. همه باید تطابق پیدا کنند و به نظرم او هم از این قاعده مستثنی نیست. داوید شماره یک ما است و هنوز هم یک جوان محسوب می شود. او می تواند 10 سال دیگر بازی کند. بیایید از او حمایت کنیم. باید از چیزی که در اختیارمان قرار دارد حمایت کنیم چون می دانیم که مهره واقعا خوبی در اختیار داریم.  

دخیا و ادرسون کاملا با هم فرق دارند
برای اشمایکل، در عرصه دروازه بانی هیچ تیپ ایده آلی وجود ندارد.
فلسفه من در مورد دروازه بانی این است که نمی توان گفت چه کسی بهترین دروازه بان جهان است. باید به تیمی که در آن بازی می کنند و سبک بازی آن توجه کنید. همیشه از دروازه بان های دو تیم شهر منچستر به عنوان مثال یاد می کنم. منچسترسیتی حفظ توپ می کند و نیاز دارد تا دروازه بان تیم خیلی از دروازه خودش فاصله بگیرد و با هر که نزدیک شد مقابله کند. همچنین دروازه بان آن ها باید کسی باشد که بعضا بتواند خازج از محوطه جریمه بازیسازی کند. اگر جای دروازه بان های دو تیم را عوض می کردیم، با توجه به سبک بازی ما در دوران ژوزه مورینیو، آیا ادرسون دروازه بان خوبی برای ما می شد؟ تصور نمی کنم. سبک او متفاوت است و داوید هم نمی توانست جای ادرسون را بگیرد. من عمیقا باور دارم که یک دروازه بان باید با سبک بازی تیمش هماهنگ باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیتر اشمایکل دخیا منچستریونایتد دروازه بانی دروازه بان سبک بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد ۳ (۴-۲) ۳ کاونتری (جام حذفی انگلیس - 2023/24)

منچستریونایتد با پیروزی مقابل کاونتری سیتی در ضربات پنالتی، حریف منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد.

دانلود (149.5MB)

دیگر خبرها

  • مورینیو: با ناراحتی منچستریونایتد را ترک کردم؛ به تن هاخ زمان دادند، به من نه!
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • بی‌تفاوتی در برابر جنایات صهیونیست‌ها با اسلام ناب سازگاری ندارد
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۳ (۴-۲) ۳ کاونتری (جام حذفی انگلیس - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی کاونتری ۳ (۲) - منچستریونایتد ۳ (۴)
  • ضربه ضعیف کاسمیرو در ضربات پنالتی بازی کاونتری و منچستریونایتد / فیلم
  • زمان بازگشت بیرانوند به میادین مشخص شد
  • وزارت دفاع روسیه از برنامه تولید پهپاد خبر داد