Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا،  همه چیز در شامگاه پانزدهمین روز از اولین فصل تابستان آرام بود. ساعت از نیمه شب گذشته بود که مرد جوان همراه خانواده‌اش خوابید . خوابی که سنگینی مرگ بر روی آن سایه انداخته بود، اما مرد نمی‌دانست که تا چند ساعت دیگر بیشتر زنده نیست و ساعاتی پس از نیمه شب در خون خود دست و پا می‌زند و بی‌صدا می‌میرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدای پای چند نفر (احتمالا دو مرد)، تیکاف خفیف یک خودرو و فریاد‌های زنی جوان، آرامش شبانه را از خیابان شاهنامه 18می‌برد. زنی فریادکشان به خیابان می‌دود، زمین می‌خورد، بلند می‌شود و در میان گرد و خاکی مرموز که در هوا پخش شده، دوباره می‌دود. این بار قسمتی از لباسش زیرپایش می‌رود و باز هم زمین می‌خورد، اما دیگر بلند نمی‌شود تا جایی که زنان همسایه به کمکش می‌آیند و زیر بغلش را می‌گیرند. مردان همسایه سرگردان از حرکات عجیب زن، از میان کلمات «کشتند»، «فرار کردند»، «بگیریدشان» و... که زن مرتب آن‌ها را تکرار می‌کرد، متوجه می‌شوند که برای حل معما باید به خانه زن بروند. جایی که لحظاتی بعد با پیکر غرق به خون مردی درون رختخواب پهن شده وسط خانه روبه‌رو می‌شوند.

زن مشهدی در صحنه  قتل شوهرش

مابقی اتفاقات در این‌گونه مواقع، نانوشته اما تکراری است. تماس با پلیس، آرام کردن زن از سوی زنان همسایه، تجمع همسایه‌ها اطراف منزل تا حضور پلیس در صحنه جرم. مأموران با دورکردن افراد از صحنه و کشیدن نوار هشدار به منظور جلوگیری از نزدیک شدن آن‌ها، با ورود به این منزل مسکونی، جسد مردی جوان را در رختخواب کشف می‌کنند. مأموران انتظامی بلافاصله موضوع را ساعت 3صبح به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گزارش می‌دهند.

قاضی احمدی‌نژاد شبانه در محل حاضر می‌شود و از نزدیک آنچه رخ داده را بررسی می‌کند. جسد متعلق به مردی سی‌و‌سه ساله بود که بر اثر اصابت چاقو به قفسه سینه و احتمالا بریده شدن رگ قلب به قتل رسیده بود. علاوه بر این سه جای زخم چاقو بر روی قفسه سینه، آثار ضرب و جرح بر روی سر هم مشهود بود که احتمالا او قصد مقاومت در برابر مهاجمان را داشته که ناکام مانده است. موضوع مبهمی که نتایج معاینات پزشکی قانونی بر روی جسد، ابهاماتش را برطرف خواهد کرد.

زن مشهدی : فقط فرار 2 مرد را دیدم

همسر مقتول تنها فردی بود که در لحظه وقوع جرم، به گفته خودش در کنار همسرش خواب بوده، هر چند ادعا کرده که متوجه چیزی نشده است.

او درباره آنچه دیده به مقام قضایی می‌گوید: «‌خواب بودم که با صدای خرخر عجیبی از خواب پریدم. وقتی به سمت همسرم چرخیدم او را غرق در خون دیدم. او درون رختخواب دست و پا می‌زد. به سمت حیاط نگاه کردم، دو مرد را در تاریکی دیدم که داشتند به سمت خیابان می‌دویدند. شوکه شده بودم و به دنبال آن‌ها به کوچه دویدم، اما با ماشین بودند و فرار کردند.»

قسمتی از اظهارات زن بیست‌وشش ساله از سوی همسایه‌ها تأیید می‌شود. آن‌ها هم اعلام می‌کنند که صدای دویدن دو نفر درون کوچه و سپس صدای تیکاف یک خودرو را شنیده‌اند، اما هیچ کدام چیزی ندیده‌اند و تنها صدای داد و فریاد زن، همسایه را به خیابان می‌آورده است.

ورود بی‌دردسر به منزل برای قتل / مرد 32 ساله سلاخی شده بود

مقام قضایی با بررسی در ورودی متوجه شد که مهاجمان بدون تخریب در و به راحتی وارد منزل شده‌اند. موضوع مشکوکی که یکی دیگر از ابهامات این پرونده بود.

زن جوان نیز با اعلام اینکه به کسی مشکوک نیست و با کسی دشمنی ندارند، خود را در مظان اتهام قرار داد، هرچند نقش خود را در این جنایت رد کرد، اما گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان‌رضوی مأمور شدند تا پس از بررسی تمام سرنخ‌های موجود، حقیقت این پرونده را همچون تمام پرونده‌های به ثمر رسیده در حوزه جنایی، دربیاورند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا ریحانه عامری منزل پلیس قلب پزشکی فرار جنایت اخبار حوادث فرار زن مرد شوکه قتل شوهر حوادث مشهد اخبار خراسان رضوی عکس اخبار تهران کرونا حوادث تهران ایران فیلم تلگرام ویروس کرونا کرونا ویروس مرد بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با تلاش مأموران کلانتری دولت‌آباد طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۳ متهم که از اتباع کشور همسایه بودند دستگیر و ۳ فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی گروگانگیری در ری اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر ربایش یک مرد جوان از اتباع کشور همسایه و درخواست مبلغ زیادی پول در قبال‌ آزادی وی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری دولت‌آباد قرار گرفت.

 وی افزود: تیم عملیات کلانتری به‌منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد آدم‌ربایان به علت دریافت باج افرادی را ربوده که با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌ها موجود مخفیگاه متهمان در محدوده دولت‌آباد شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی‌های لازم پرسنل عملیات کلانتری سریعاً به موقعیت اعزام شدند.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: پس از حضور مأموران در محل طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 3 متهم که از اتباع کشور همسایه بودند دستگیر شدند و 3 فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

نجات کودک 4 ساله در گروگان‌گیری مسلحانه

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به‌ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند که جهت دریافت مبلغ 2 میلیارد ریال، نقشه ربودن افراد را طراحی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شد، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • ماماشملی؛ سرآشپز سمنوپزون نوروزی | کاسه اول، سهم سادات محله | آشتی‌کنان همسایه‌ها کنار دیگ سمنو
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • برادر شوهر پاریس هیلتون در لیگ دسته دوم پرتغال!
  • شکیرا: جدایی از پیکه؟ از بند شوهر آزاد و رها شدم!
  • آقای قربانی با صدای شما عاشق شدیم...
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند
  • آن چه می‌ماند، صدای روشن و هدایتگر ِحقیقت است
  • میزان تفاوت تحصیلات زن و شوهر تا چه اندازه مطلوب است ؟
  • میزان تفاوت تحصیلات زن و شوهر تا چه اندازه مطلوب است؟