Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون سیاسی انتظامی فرماندار شمیرانات تاکید کرد: اصناف و اداره صمت باید نظارت را تشدید و با تولیدکنندگانی که اقدام به تولید لباس های غیرمتعارف و ناهنجار می‌کنند، با جدیت برخورد شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، منصور سالکی روز سه‌شنبه در جلسه عفاف و حجاب شهرستان ضمن بیان اینکه، حجاب ارزش انسان را حفظ می‌کند و مختص به خانم‌ها نیست، افزود: دشمن طی سال‌های اخیر تلاش بی‌شماری برای ترویج فرهنگ بدحجابی و بی‌حجابی کرده که متاسفانه برخی از آنها تاثیر گذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: جوانان ارزشمند بسیاری در راه حفظ و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی شهید و یا جانباز شده‌اند که امروز خانواده معظم آنان و ایثارگران از ما انتظار دارند تا از آرمان‌های انقلاب پاسداری کنیم؛ این امر مسئولیت ما مسئولان نظام را سنگین‌تر ساخته و باید برای اقدامات تاثیرگذار در این زمینه برنامه‌ریزی و تلاش کنیم.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ارزیابی وضعیت حجاب و عفاف کارکنان دستگاه‌های اجرایی نیز بایستی در دستور کار مدیران قرار داشته باشد.
معاون سیاسی فرماندار شمیرانات با تاکید بر اهمیت عفاف، احترام و تکریم ارباب رجوع در ادارات ابراز کرد: شرایط امروز جامعه باعث شده است شهروندان فشار مضاعفی را متحمل شوند که میطلبد کارکنان اداری در مواجهه با آنان علاوه بر پاسخگویی شفاف و دقیق که از وظایف اصلی‌شان است با احترام و صبر به امور مراجعه کنندگان رسیدگی کنند.
سالکی گفت: اگر کارمندی خلاف این موارد رفتار کند پس از تذکر لسانی و آموزش، با برخورد جدی مواجه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تولیدکنندگانی لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح حجاب و عفاف با عنوان طرح نور در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: در نشست ستاد عفاف و حجاب استان ابعاد مختلف اجرای مطلوب سازی فضای جامعه و رفع ناهنجاری‌های اجتماعی با عنوان طرح نور بررسی شد.
حسین میرزایی افزود: در این نشست مدیریت مسافرت‌های تابستانی به چهارمحال و بختیاری در راستای اجرای طرح نور مطرح و برای آن تصمیم گیری شد.
اعضای ستاد عفاف و حجاب بر عرضه لباس‌های مورد نیاز بانوان بر اساس عرف جامعه تاکید کردند.
همچنین مقرر شد در اجرای این طرح از تولید کنندگان استانی حمایت شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • قدردانی مردم گلستان از نیرو‌های مجری طرح ملی «نور» + فیلم
  • دادستان اردبیل: پوشیدن لباس‌های خلاف شرع، جرم است
  • اجرای طرح حجاب و عفاف با عنوان طرح نور در چهارمحال و بختیاری
  • قدردانی مردم گلستان از نیرو‌های مجری طرح ملی «نور»
  • تجلیل از فعالانِ عرصه عفاف و حجاب
  • تولید محتوای مناسب و اثرگذار در حوزه عفاف و حجاب ضروری است
  • تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران
  • بحث عفاف و حجاب را باید جدی گرفت 
  • کشف حجاب حرام شرعی و نوعی قانون‌شکنی است
  • برخورد قاطع با کارکنان بدحجاب دستگاه‌های دولتی/ استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع است