Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران به نقل از صدا و سیما، حسین مدرس خیابانی در حاشیه جلسه هیئت دولت افزود: تخصیص ارز برای موبایل‌های زیر ۳۰۰ دلار به پیشنهاد مدیریت منابع ارزی در کمیته کارشناسی بانک مرکزی اعلام شد، اما این پیشنهاد هنوز به تصویب مسئولان نرسیده است و طبق روال گذشته واردات انجام می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر مسئولان واردات در حوزه موبایل یعنی وزارت صمت، وزارت ارتباطات و بانک مرکزی هنوز هیچ تغییری در نحوه واردات موبایل ایجاد نکردند و گمرک فعلاً براساس مصوبات پیشین، واردات این کالا را انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست وزارت صمت ادامه داد: درباره قیمت مواد پروتئینی مثل تخم مرغ و مرغ اخیراً با افزایش شاخص‌های تولید روبرو بودیم که برای کاهش التهاب بازار، جلوی صادرات تخم مرغ موقتاً گرفته شده و همزمان عرضه مستقیم هم به نرخ مصوب هر کیلو ۱۱ هزار تومان ادامه دارد که هر شانه تخم مرغ حدود ۲۰ هزار تومان می‌شود تا بازار کنترل شود.

سرپرست وزارت صمت گفت: طبق اعلام قبلی وزارت صمت برای افتتاح ۲۰۰ طرح بزرگ صنعتی و معدنی تا قبل از شهریور ۱۴۰۰ روز آینده ۵ طرح بزرگ در استان فارس، سیستان و بلوچستان و اصفهان افتتاح می‌شود و باید تاکید کرد که مجموع سرمایه گذاری این طرح‌ها بیش از ۵ هزار میلیارد تومان است که اشتغال آفرینی چشمگیری هم خواهد داشت.

گفتنی است؛ با توجه به بررسی‌های همه‌جانبه صورت گرفته از سوی وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت، معدن و تجارت و نیز بانک مرکزی، و از آنجایی که هنوز هیچ ابلاغیه‌ای به گمرکات سراسر کشور مبنی بر اعمال ممنوعیت واردات گوشی تلفن همراه به ارزش بالای ۳۰۰ یورو ارسال نشده، واردات این کالا به کشور مطابق با روال گذشته خواهد بود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران حسین مدرس خیابانی وزارت صمت ممنوعیت واردات گوشی وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا

ایتنا - سنای آمریکا لایحه ای را تصویب کرد که بایت دنس، مالک تیک تاک را وادار می کند کسب و کارش در این کشور را تا ۹ ماه دیگر واگذار کند یا با ممنوعیت روبرو خواهد شد.

در پی نگرانی‌ها درباره امکان دسترسی چین به داده های شهروندان آمریکایی یا نظارت بر آنها از طریق تیک تاک، لایحه مذکور روز شنبه در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد. این در حالی است که پیش از آن و چهارشنبه هفته گذشته بایدن اعلام کرده بود چنین لایحه ای را امضا می کند تا به قانون تبدیل شود.

به گزارش ایتنا از مهر، سناتور مارک روبیو عضو کمیته اطلاعات سنا در این باره می گوید: ما سال ها به حزب کمونیست چین اجازه دادیم کنترل یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های آمریکا را در اختیار داشته باشند، این یک کوته نظری خطرناک است. قانون جدید مالک چینی اپ را وادار می کند آن را بفروشد. چنین اقدامی برای آمریکا مناسب است.

این قانون به بایت دنس ۲۷۰ روز مهلت می دهد تا تیک تاک را رها کند.

تیک تاک که مدعی است هیچ گونه اطلاعاتی را با دولت چین به اشتراک نگذاشته، معتقد است قانون جدید به ممنوعیتی منجر می شود که آزادی بیان کاربران آمریکایی را نقض می کند.

در سال ۲۰۲۰ میلادی تلاش دونالد ترامپ رییس جمهور وقت آمریکا برای مسدودسازی تیک تاک و پیامرسان وی چت در این کشور با ممانعت دادگاه ها روبرو شد. اما قانون جدید احتمالا به دولت بایدن اجازه می دهد در صورتیکه بایت دنس تیک تاک را رها نکند، اپ را مسدود سازد. چنین اقدامی ابزارهایی را برای ممنوعیت یا فروش اپ های خارجی در اختیار کاخ سفید قرار می دهد.

دیگر خبرها

  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • تصویب ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ پیگیری برای دریافت کامل حقابه ایران ادامه دارد
  • سالانه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتن برنج مورد نیاز کشور است
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس