Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: اهداف مهم صندوق جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه روستاییان، کاهش اختلاف طبقاتی تامین امنیت اجتماعی و... است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک زهدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مبانی قانونی تشکیل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر در اصل 29 قانون اساسی در 6 بخش امده است که در بخش اول دولت مکلف است خدمات برخورداری از تأمین اجتماعی از نظر بازنشستگی، بیکاری، پیری، از کار افتادگی، بی سرپرستی، در راه ماندگی، حوادث و سوانح و نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی و مراقبت پزشکی به صورت بیمه و غیره حقی است همگانی طبق قوانین از محل درآمدهای عمومی و درآمد حاصل از مشارکت مردم خدمات و حمایت های مالی فوق را برای افراد کشور تأمین کند

وی افزود: دومین مورد  سند چشم انداز بیست ساله نظام  است که شامل برخورداری از سلامت، رفاه، امنیّت غذایی، تأمین اجتماعی، فرصتهای برابر، توزیع مناسب درآمد به دور از فقر، فساد و تبعیض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: اهداف مهم صندوق جلوگیری از مهاجرت بی رویه روستاییان، کاهش اختلاف طبقاتی تامین امنیت اجتماعی و...   است.

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مهاجرت بیمه کشاورزان روستاییان صندوق بیمه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند به صورت رایگان بیمه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه رشیدی اقدم افزود :در راستای حمایت از طرح جوانی جمعیت مادرانی که از فروردین ماه سال ۱۳۹۶ تا فروردین ماه سال ۱۴۰۱ فرزندان آنها به دنیا آمده‌اند شامل این طرح می‌شوند. وی تصریح کرد :مادران روستایی و عشایری که واجد شرایط هستند می‌توانند تا پایان فروردین ماه امسال با مراجعه به کارگزاری‌های صندوق بیمه روستاییان و عشایر و یا سایت روستا ثبت نام خود را انجام دهند. رشیدی اقدم با اشاره به اینکه صندوق بیمه روستاییان و عشایر خدمات متفاوت و متنوعی را به بیمه شدگان خود عرضه می‌کند تصریح کرد :مستمری بازنشستگی، مستمری از کار افتادگی و مستمری بازماندگان از جمله این خدمات است. مدیر کل صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان کرمانشاه یادآور شد: اعتبار بیمه رایگان بانوان روستایی و عشایری از سوی دولت تامین شده و مهلت تعیین شده قابل تمدید نمی‌باشد.

دیگر خبرها

  • عضویت بیش از ۱۵۶ هزار نفر در صندوق بیمه کارورزی استان مرکزی
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری در هرمزگان
  • بهره‌مندی زنان روستایی و عشایر دارای سه فرزند از طرح بیمه رایگان
  • بیش از ۱۴‌ هزار نفر در آذربایجان شرقی عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستاییان و عشایر شدند
  • مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند به صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • ۷ هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند
  • مادران روستایی صاحب سه فرزند آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند
  • مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر در هرمزگان از بیمه بازنشستگی رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • مهلت ثبت نام بیمه بانوان روستایی و عشایر گیلان با ۳ فرزند
  • آهنگ کند جذب بیمه‌ای در صندوق روستائیان کهگیلویه و بویراحمد