Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: باتوجه به اینکه عمده مشکلات شمیرانات در حوزه زیست محیطی خلاصه می‌شود، کمیته‌ای تخصصی برای بررسی کارشناسی و حل و فصل ریشه‌ای مشکلات این شهرستان با حضور نمایندگان مردم و مسئولان منطقه تشکیل خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سیمه رفیعی روز دوشنبه در جلسه بررسی اهم مشکلات شهرستان که با حضور جمعی از نمایندگان مجلس تهران، مدیران کل استان و مسئولان محلی در محل گلخانه لواسان برگزار شد، بیان داشت: قشر مرفه و ضعیف و به اصلاح اشرافی گری و ژن خوب در کنار اهالی کمتر برخوردار به خوبی در شمیرانات نمایان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در واکنش به اعتراض نسبت به محدودیت‌های محیط زیست و مصوبه شورای عالی امنیت ملی (در خصوص صیانت از سد لتیان یکی از مهمترین منابع تامین کننده آب شرب تهران) تصریح کرد: اگر به منظور اقتصاد مقطعی و منافع زودگذر شخصی مجوزات صادر شوند، نعمت آب و هوای منطقه و شریان حیاتی تهران حفظ نخواهد شد؛ لذا باید تدبیری اتخاذ شود تا منافع مردم با حفظ سرمایه‌های طبیعی ممکن شود.

زیرساخت‌های فرهنگی در اجرای طرح‌‌های گردشگری فراموش نشود
حجت الاسلام سید محمود نبویان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به حضور گردشگران بسیار در این منطقه بر لزوم پیوست فرهنگی طرح‌های گردشگری و شهری منطقه تاکید کرد.
براساس این گزارش، حضور در این جلسه و بازدید از روستای کند علیا و آرامستان تپه سرخه از برنامه‌های امروز سید محمود نبویان، مجتبی توانگر، علی خضریان، عبدالحسین روح الامینی، سمیه رفیعی، فاطمه قاسم‌ پور، مجتبی رضاخواه و زهره سادات لاجوردی، نمایندگان حاضر مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس یازدهم شورای اسلامی بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نماینده مجلس تشکیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مجلس آینده این ۲ نماینده حضور ندارند +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجلس یازدهم به پایان عمر خود نزدیک شده و در کمتر از دو ماه دیگر، ساکنان جدید آن، پا به ساختمان هرمی شکل بهارستان می‌گذارند. در این میان، کاظم دلخوش و حسن نوروزی از جمله نمایندگانی هست که نتوانستند در مجلس آینده حضور داشته باشند. تصاویری از آنان را در صحن علنی امروز مجلس مشاهده می‌کنید.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895884

دیگر خبرها

  • اقدام مشروع سپاه پاسخ به اسراییل و حامیانش بود
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • جهان آبادی نماینده مجلس: پس از پاسخ ایران به اسرائیل موجی از شادی و امید در مردم زنده شد/ مردم ایران در ۸ سال دفاع مقدس نشان دادند که در دفاع مشکل ندارند/ ایران با کسی در منطقه شوخی ندارد
  • در مجلس آینده این ۲ نماینده حضور ندارند +عکس
  • عکسی از آخرین روزهای حضور آقای نماینده در صحن مجلس