Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروزی تاریخی 7-1 آلمان مقابل برزیل و صعود به فینال جام جهانی (2014/7/8) / ویدیو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت ستاره متقلب فینال جام جهانی!

به گزارش ورزش سه، او بهترین گلزن تاریخ باشگاه آینتراخت فرانکفورت است اما شهرت او به فینال جام جهانی ۱۹۷۴ در آلمان برمی‌گردد که او پنالتی سرنوشت‌سازی را برای ژرمن‌ها گرفت و برتری یک بر صفر هلند را با با تساوی ۱-۱ پل برایتنر از روی نقطه پنالتی عوض کرد.

هلندی‌ها در آن زمان او را حقه‌باز نامیدند و گفتند او در صحنه پنالتی تمارض کرده، اما هولزنباین همیشه به عنوان بخشی از دومین قهرمانی آلمان در جام‌های جهانی (۱۹۷۴) در یادها می‌ماند. او ۴۰ بازی برای تیم ملی آلمان انجام داده و پنج گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

با مرگ هولزنباین، ششمین بازیکن برنده جام جهانی ۱۹۷۴ به زیر‌ خاک می‌رود. قبل از او ‏فرانتس بکن‌باوئر، گرد مولر، یورگن، یورگن گرابوفسکی، دیتر هوگتز و هاینتس فلوهه به دلایل مختلف جان خود را از دست داده بودند.

او یک مهاجم سریع و بی رحم برای تیم آینتراخت فرانکفورت بود و سه بار در سال‌های ۱۹۷۴، ۱۹۷۵ و ۱۹۸۱ برای تیمش جام یوفا را به ارمغان آورد. یکی از خاطره‌انگیز‌ترین مسابقات او، نمایش درخشانش مقابل ‏فرانتس بکن‌باوئر بزرگ بود که آینتراخت با نتیجه شش بر صفر بایرن را شکست داد.

هولزنباین اخیرا از زوال عقل شدید رنج می‌برد و سرانجام بیماری آلزایمر او را از پا درآورد. او به عنوان اسطوره آینتراخت همواره حامی این تیم باقی ماند و البته باید گفت که هرگز کسی به عملکرد او نزدیک هم نشده است، اگرچه سالیان طولانی از درخشش این اسطوره فوتبال آلمان می‌گذرد.

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر برزیل
  • درگذشت ستاره متقلب فینال جام جهانی!
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • نوروزیان ششم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان ششم شد