Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@21:17:19 GMT

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اولویت شهرداری قزوین

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۶۱۶۴

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اولویت شهرداری قزوین

شهردار قزوین گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام و اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در مناطق کمتر توسعه یافته از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری قزوین است.

به گزارش ایمنا، سیاوش طاهرخانی در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های شهرداری قزوین با اشاره به این موضوع که شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری قزوین توجه ویژه‌ای به توزیع متوازن امکانات شهری دارند، اظهار کرد: توسعه سرانه فضاهای ورزشی و تفریحی در سطح محلات از اهداف و دغدغه مدیریت شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از اقدامات و فعالیت‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین، توسعه فضاهای ورزشی و گسترش آنها در سطح محلات برای رفاه حال شهروندان است تا در کنار ایجاد اماکن ورزشی، توسعه سرانه فضای سبز نیز تحقق یابد.

شهردار قزوین با اشاره به لزوم تعامل و همکاری مدیران برای توسعه شهری قزوین، اضافه کرد: احداث بوستان شهروندی در قزوین طی ۱۵ ماه با همکاری بسیج سازندگی، نشان دهنده تعامل و همکاری مدیران شهری قزوین برای دستیابی به توسعه پایدار است.

طاهرخانی با بیان اینکه افتتاح پارک آموزش شهروندی در ناحیه مینودر به مساحت یک هکتار از طرح‌های مهم شهرداری منطقه سه است، ادامه داد: ساختمان پارک آموزش شهروندی ۷۵۰ مترمربع زیربنا دارد که شامل فضای سبز، سرویس بهداشتی، دستگاه‌های ورزشی، بازیگاه کودک و المان‌های مختلف است.

وی اعتبار این پروژه را چهار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این طرح به عنوان نخستین پارک آموزش شهروندی با رویکرد مدیریت پسماند شناخته می‌شود و بیش از ۱۵ المان ساخته شده با مصالح و مواد بازیافتی به منظور زیبایی و ترویج فرهنگ بازیافت و کاهش میزان تولید زباله در این پارک نصب شده است.

شهردار قزوین به بهره برداری از طرح پاتوق محله در منطقه دو شهرداری قزوین اشاره کرد و گفت: این طرح در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ٥٠٠ میلیون تومان در محله فردوسی تعریف شده است.

طاهرخانی با بیان اینکه احداث پاتوق محله سبب گفت و گو و دید و بازدید بیشتر اهالی محله و تعامل آنان با یکدیگر می‌شود، ادامه داد: قوی شدن تعاملات اجتماعی، ارتقای کیفیت محیط شهری و سرزندگی، افزایش حس تعلق به محله و امنیت اجتماعی از اهداف این طرح بوده است.

وی با بیان اینکه آموزش، کلید توسعه شهری است، افزود: طرح فرهنگسرای شهید محمد منتظری نیز به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در منطقه جنوب شهر قرار دارد و احداث آن ۲۴ ماه طول کشیده است.

شهردار قزوین یادآور شد: توسعه فضاهای فرهنگی ورزشی و برقراری عدالت اجتماعی در حوزه دسترسی عموم مردم به مراکز فرهنگی جهت غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان از جمله اهداف افتتاح این فرهنگسرا است.

طاهرخانی افزود: در این فرهنگسرا کلاس‌های آموزشی، کارگاه‌های هنری، خانه کودک، آمفی تئاتر، نگارخانه، کتابخانه و سالن‌های مطالعه برای استفاده عموم مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: احداث پروژه مخزن آب بوستان باراجین هم در دستور کار شهرداری قرار دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 432727

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان شهرداری شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری قزوین شهردار قزوین شهری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی، گفت: باید با استفاده از امکانات موجود برای به نتیجه رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام در استان تلاش شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای معاونین استانداری که شامگاه سه‌شنبه در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار داشت: برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود، افزایش هم‌افزایی و هماهنگی بین مدیران از جمله معاونین استانداری بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه مدیریت استان باید نسبت به سال گذشته متفاوت باشد، بیان کرد: با وجود همدلی، فعالیت‌ها از جمله حوزه تشکیلاتی بهتر جلو‌ خواهد رفت.

نظری خاطرنشان کرد: نوع مواجهه ما با مسائل باید برجسته و مسئله‌محور باشد در غیر این صورت مدیریت ما بر اساس اولویت‌ها نخواهد بود.

استاندار خراسان رضوی افزود: حدود 15 ماه از عمر دولت باقیمانده است که باید در این فرصت باقیمانده، کوشش لازم برای به ثمر رساندن اهداف با اولویت‌ صورت گیرد.

وی تاکید کرد: باید با استفاده از امکانات موجود برای به نتیجه رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام تلاش شود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • ◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان یزد نیازمند اعتبار
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام یزد به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد
  • باز زنده سازی ساحل کارون و توسعه پارک های اهواز
  • مشارکت در طرح‌های اقتصادی، از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری‌های خراسان جنوبی