Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@10:43:55 GMT

آماده باش گواردیولا به سیتی در مورد نقل و انتقالات

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۶۲۵۴

آماده باش گواردیولا به سیتی در مورد نقل و انتقالات

5 روز دیگر نتیجه فرجام خواهی سیتی در مورد محرومیت 2 ساله از لیگ قهرمانان مشخص می شود ولی پپ گواردیولا تحت هر شرایطی انتظار تقویت تیمش برای فصل بعد را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اعلام محرومیت دو ساله باشگاه منچسترسیتی از سوی یوفا به دلیل نقض قوانین فیرپلی مالی، این باشگاه پرونده را به دادگاه عالی ورزش CAS کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 منچسترسیتی 8 ژوئن(19 خرداد) در جلسه‌ای در دادگاه CAS به مقابله حقوقی با یوفا پرداخت و قرار است نتیجه نهایی فرجام نیز 5 روز دیگر اعلام شود.

 

طبیعتا در صورت ناکامی در فرجام خواهی، کار سیتی برای جذب بازیکن بزرگ و حتی حفظ ستاره هایش دشوار خواهد شد ولی پپ گواردیولا بدون توجه به این مسائل، انتظار تقویت تیمش برای رقابت با لیورپول در راه کسب عنوان قهرمانی لیگ را دارد. سیتی امسال قافیه را بد به لیورپول باخت و قرمزها هفت هفته زودتر قهرمان لیگ برتر شدند.

 

 

 

 

گواردیولا در مورد احتمال خریدهای جدید برای فصل بعد گفت:« پایان فصل در مورد نقل و انتقالات صحبت خواهیم کرد. فعلا اهداف خیلی مهمی پیش رو داریم و باید برای قهرمانی در چمیپونزلیگ و جام حذفی بجنگیم که مسائل مهمتری هستند ولی قطعا به تقویت تیم فکر می کنیم.»

 

این اظهارات نشان می دهد که پپ شرایط فعلی تیمش به منظور رقابت با لیورپول را کافی نمی داند و تحت هر شرایطی به تقویت تیمش فکر می کند. گفته می شود تاکید پپ روی تقویت خط دفاع است جایی که آینده جان استونز در آن مبهم به نظر می رسد.

 

 

 

 

 خرید 55 میلیون یورویی سیتی نتوانسته پاسخگوی انتظارات باشد و احتمالا در فهرست فروش قرار می گیرد. پپ به صورت ضمنی احتمال رخ دادن این اتفاق را تایید کرد و گفت:« متاسفانه استونز در این مدت با مصدومیت های مختلفی دست به گریبان بوده و از این حیث بدشانس بوده است. طبیعی است که وقتی نمی تواند بازی کند، از لحاظ روحی دچار افت بشود. برای او بهترین ها را می خواهم و همچنان عضوی از باشگاه سیتی است ولی اگر قرار به تغییر باشد، قطعا ابتدا به خود او خواهم گفت. استونز جوان است و نیاز دارد در جایی باشد که بتواند بیشتر بازی کند. ثبات می تواند همان چیزی باشد که او نیاز دارد.»

 

جان استونز منچستر سیتی پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جان استونز منچستر سیتی پپ گواردیولا سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت پیولی و میلان در دستان زلاتان

به گزارش "ورزش سه"، گاتزتا دلو اسپورت گزارش می‌دهد که زلاتان ابراهیموویچ نقش کلیدی در نقل و انتقالات تابستانی میلان و آینده استفانو پیولی خواهد داشت، در حالی‌که جورجو فورلانی، مدیرعامل، "قدرت‌های مالی" را در اختیار دارد.

به این ترتیب مهاجم سابق میلان نقش مهمی در بستن تیم برای فصل بعد دارد و هدفش شکل دادن یک تیم بزرگ و مدعی قهرمانی است. ابراهیموویچ در دسامبر 2023 به عنوان مشاور مالک باشگاه به میلان برگشت.

حتی اگر مهاجم سابق نقش رسمی در میلان نداشته باشد، مالک باشگاه، گری کاردیناله، او را به‌عنوان یک مرجع فنی می‌بیند، بنابراین ابراهیموویچ تصمیمات نقل و انتقالات را می‌گیرد و اهداف بالقوه را با مدیر فنی، جفری مونکادا، شناسایی می‌کند، در حالی‌که فورلانی بر جنبه‌های مالی نظارت خواهد کرد.

طبق گزارش گاتزتا، ابراهیموویچ همچنین در تقویت تیم زیر 23 سال میلان نیز مشارکت خواهد کرد.

نکته آخر اینکه ایبرا در مورد آینده پیولی نظر نهایی خود را خواهد گفت. قرارداد پیولی در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد، اما طبق گزارش گاتزتا، بازی مقابل رم در لیگ اروپا و اینتر در سری آ برای آینده او در سن سیرو تعیین‌کننده خواهند بود.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: دی بروینه باید کنار خودم می‌نشست
  • فرمانده بلژیکی سیتی آماده رویارویی با مردان آنچلوتی
  • انصراف PSG: هیچ تیمی ستاره یونایتد را نمی‌خواهد
  • سرنوشت پیولی و میلان در دستان زلاتان
  • سعودی‌ها مشتری ستاره گواردیولا در منچستر سیتی 
  • الاتحاد آماده پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو برای یک ستاره
  • الاتحاد آماده پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو برای جذب دی‌بروینه!
  • منچستر سیتی لوتون را گلباران کرد/ خط و نشان گواردیولا برای رئال
  • سیتی 5-1 لوتون: تیم گواردیولا با تمام انرژی آماده بازی با رئال
  • منچسترسیتی با گلباران لوتون به کورس قهرمانی ادامه داد