Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@10:20:06 GMT

بانوی قزوینی در بین ۱۰ کارآفرین برتر کشور قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۶۲۹۵

بانوی قزوینی در بین ۱۰ کارآفرین برتر کشور قرار گرفت

مژگان صفیعی، بانوی کارآفرین قزوینی به عنوان ۱۰ بانوی کارآفرین برتر روستایی کشور، انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ اعلام نتیجه دور پنجم انتخاب زنان کارآفرین برتر براساس آراء مردمی بر روی پورتال معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده قرار گرفت.

۱۰ بانوی کارآفرین روستایی و ۱۰ بانوی کارآفرین شهری از ۱۲ استان کشور توانستند بیشترین آرا مردمی را در سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده طی دوره پنجم این انتخاب، کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مژگان صفیعی، بانوی کارآفرین شهرستان بوئین زهرا قزوین است که نام او هم در بین این 10 بانوی کارآفرین برتر روستایی کشور، دیده می‌شود.

صدیقه ربیعی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری نیز انتخاب یک بانوی کارآفرین از استان قزوین را به عنوان بانوی برتر کارآفرین روستایی، مایه مباهات و نشان از توانمندی‌ها و ظرفیت بالای زنان استان دانست و ضمن تبریک به این بانوی توانمند افزود: برمبنای نتایج بدست آمده از پنجمین دوره انتخابات زنان کار آفرین برتر کشوری با آرای مردمی، مژگان صفیعی از شرکت تعاونی نقش جهان بوئین زهرا از استان قزوین انتخاب شد.

وی افزود: صفیعی از سال ۱۳۹۳ کار خود را آغاز کرده و تا کنون برای ۱۳۰ نفر از بانوان روستاهای شهرستان بوئین زهرا قزوین در راستای صنایع بافت فرش، تابلو فرش، گلیم وگبه اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: بانوی کارآفرین کارآفرین برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بانوی طبیعت گرد مصدوم در ارتفاعات روستایی تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی؛ معاون و مسؤل امداد و نجات هلال‌احمر تربت حیدریه به خبرنگار ما گفت:  در پی اعلام این حادثه عصر دیروز به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان مبنی‌بر سقوط یک خانم طبیعت گرد در ارتفاعات روستای اسفیوخ گروه امداد و نجات کوهستان از این شعبه به محل حادثه اعزام شدند  و پس از دسترسی به مصدوم با همکاری عوامل آتش نشانی، اقدامات لازم برای تثبیت وی را انجام دادند.

جواد شهرآبادی که در محل حادثه حضور پیدا کرده بود افزود:  مصدوم به مکان امن منتقل و برای  سیر مراحل درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

روستای اسفیوخ از روستاهای بخش مرکزی شهرستان تربت حیدریه است.

دیگر خبرها

  • نجات بانوی طبیعت گرد مصدوم در ارتفاعات روستایی تربت حیدریه
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • مشکلات اقتصادی فراروی اشتغال زنان در افغانستان
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها
  • نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخاب شدند
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند