Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@22:12:04 GMT

دستگیری 20 نفر سارق در بروجرد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۶۴۰۸

دستگیری 20 نفر سارق در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری ۲۰ نفر سارق در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: کشف مقادیر فراوانی انواع قرص‌های غیرمجاز و کشف ۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی نیز از دیگر نتایج این طرح بوده است.

به گزارش جماران، سرهنگ عزت الله غلامی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مطالبات مردمی در برخورد با سارقان، پلیس با هماهنگی مرجع قضائی و با برنامه ریزی هدفمند در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی موفق به دستگیری ۲۰ نفر از سارقان و ۷ نفر از خرده فروشان مواد مخدر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کشف مقادیر فراوانی انواع قرص‌های غیرمجاز و کشف ۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی نیز از دیگر نتایج این طرح بوده، ضمن اینکه به جهت انتظام بخشی معابر شهری، پلیس راهور موفق به توقیف ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف که آرامش شهروندان را مختل کرده بودند، شد.

فرمانده انتظامی بروجرد تصریح کرد: سارقان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضا و وسایط نقلیه توقیفی نیز روانه پارکینگ شدند.

اخبار مرتبط دستگیری سارق احشام در گناوه دستگیری 15 نفر از عاملان سرقت های مسلحانه در سیستان و بلوچستان دستگیری 6 حفار غیر مجاز در ماکو دستگیری عامل نزاع، تیراندازی و گروگانگیری در کرمان قاتل فراری در استان فارس دستگیر شد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا دستگیری دستگیری سارق سارق بروجرد سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ششم فروردین ماه ماموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا در محدوده خیابان "سازمان برنامه شمالی" تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با چهار سرنشین با چهره‌های نامتعارف که در حال زاغ زنی خودرو‌های پارک شده بودند مواجه شده و ماموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر نمودند. 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: سارقان خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری شدند و به هشدار‌های پلیس اعتنایی نمی‌کردند. 

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تعقیب و گریز ادامه داد: ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار به تعقیب سارقان ادامه داده و متهمان جهت جلوگیری از دستگیر شدن توسط ماموران از میخ‌های سه پر استفاده کردند ولی ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، پس از طی مسافتی نهایتا موفق شدند خودرو را متوقف و دو تن از متهمان را دستگیر کنند.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و ۲۰ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کردند. متهمان دستگیر شده جهت ادامه روند رسیدگی به پرونده تحویل کارآگاهان اداره آگاهی شده و دستگیری دو نفر دیگر از متهمان که متواری شدند در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه نمود که از جا گذاشتن وسایل قیمتی داخل خودرو خودداری نموده و خودرو را همیشه در معابر شلوغ و مطمئن پارک نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • کشف کالای قاچاق در بروجرد
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه