Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- محمد مهدی کربلایی، رئيس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تاکید بر اهمیت گام برداشتن به سوی ایجاد شهرالکترونیک و هوشمند گفت: شهر الکترونیک در شرایطی محقق خواهد شد که اجزاء فعال در شهر هر یک به شکل مجزا الکترونیک و هوشمند شوند و این اجزا به شکل سیستماتیک و معنی دار اینتگریت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، محمد مهدی کربلایی، رئيس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تاکید بر اهمیت گام برداشتن به سوی ایجاد شهرالکترونیک و هوشمند گفت: شهر الکترونیک در شرایطی محقق خواهد شد که اجزاء فعال در شهر هر یک به شکل مجزا الکترونیک و هوشمند شوند و این اجزا به شکل سیستماتیک و معنی دار اینتگریت شوند. همچنین در شرایطی می توان از هوشمندی و الکترونیک بودن شهر سخن گفت که برنامه ریزی به صورت سیستمی انجام و هماهنگ اجرا شود و آنچه باید نسبت به آن توجه داشت اینکه هسته مدیریت شهر هوشمند مورد توجه محوری قرار گیرد. این هسته وظیفه اتصال هماهنگ اجزا را به عهده دارد.

رئيس هیئت مدیره، شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در ادامه با تاکید بر اهمیت مقوله هوشمندسازی در توسعه زیرساخت ها افزود: پایبندی به تفکر سیستمی موجب عملکرد قابل قبول در این زمینه خواهد شد. هرچند محتمل است که در بخش هایی شرایط مهیا نباشد اما توجه به مقوله هوشمند سازی در مراحل طراحی و ایجاد زیر ساختها بسیار ضروروی و راهگشا است.
به گفته وی، پیشبرد اهداف بر اساس برنامه ریزی از ابتدای پروژه موجب خواهد شد تا در آینده ناچار به دوباره کاریها نشویم. این رویکرد نه تنها منجر به پیشبرد سریع برنامه ها خواهد شد، بلکه شرایطی را محقق خواهد ساخت که ناگزیر به صرف هزینه های مضاعف نشویم.
کربلایی همچنین افزود: تا به امروز تمرکز شهرفرودگاهی بیشتر بر فرودگاه بوده است. این رویکرد کاملا طبیعی و قابل درک است اما بعد از این باید ساختاری متمرکز بر روی هوشمندسازی شهرفرودگاهی ایجادشود. ایجاد مدیریت مجزا و متمرکزبه راهبری و پیشبرد بهتر برنامه ها کمک خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با توصیف دیگر شهرهای فرودگاهی مهم در دنیا افزود: شهرهای فرودگاهی در کشورهای توسعه یافته شهرهای هوشمند هستند و تجمیع سیستم های الکترونیک یک مگا سیستم را تشکیل داده اند. شهرفرودگاهی امام خمینی نیز در مسیر مگاسیستم شدن پیش خواهد رفت.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت مدیریت هسته هوشمندسازی شهر فرودگاهی، مدیرکل دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) را معرفی کرد و گفت: بررسی ها نشان داد، مهندس محمد جعفرآبادی به دلیل تجربه در امور مخابراتی، IT و امور بین المللی و سوابق کاری توان مدیریت این مسئولیت را خواهند داشت. امید آن را داریم که در این جایگاه با توجه به طرح و برنامه ای جامع شاهد آینده ای روشن در این زمینه و ایجاد شهر هوشمندفرودگاهی امام خمینی (ره) باشیم. این ماموریت سنگین قطعا با همکاری همه جانبه محقق خواهد شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی الکترونیک و هوشمند تاکید بر اهمیت محقق خواهد ایجاد شهر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی از ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک به دلیل مشکلات استانداردی در ورزشگاه خبر داد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک اظهار داشت: شهر اراک از جمله شهرهایی بود که با مجوزهای سازمان لیگ درب ورزشگاه ها را به روی بانوان باز کرد و تلاش شد با همکاری هیات فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان، فراجا، باشگاه آلومینیوم زمینه حضور امن و مطلوب بانوان را فراهم آوریم و جزو نخستین شهرهای کشور برای حضور بانوان علاقمند به فوتبال بودیم چراکه نگاه ما به این بود باید بانوان نیز با ایجاد بسترهای مناسب از نزدیک از تماشای بازی ها لذت ببرند.

وی افزود: با این وجود، سازمان لیگ  فوتبال درخصوص رفع نواقص تذکراتی ارائه کرده بود که متاسفانه برخی انجام نشده که همین امر سبب شد تا ورود بانوان به ورزشگاه به سبب استاندارد و مهیا نبودن ورزشگاه برای ورود بانوان ممنوع باشد و نتوانیم در بازی ها پذیرش بانوان را به مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک داشته باشیم.

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی عنوان کرد: سازمان لیگ امروز با ارسال نامه ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و بود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تأمین و به‌کارگیری استاندارد در رویه مهمان پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تأمین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

صادقی ادامه داد: در نامه سازمان لیگ تأکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/711/

 

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • دهه کرامت، فرصت مناسبی برای نمایش الگوی شادی حلال
  • امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم
  • ببینید | روایت رهبر انقلاب از مخالفت امام خمینی(ره) با برخوردهای تند با بدحجابان
  • فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)