Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@03:17:39 GMT

«سعید عزت‌اللهی» مهمان امشب دورهمی

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۶۵۳۰

«سعید عزت‌اللهی» مهمان امشب دورهمی

آفتاب‌‌نیوز :

سعید عزت‌اللهی هافبک ملی پوش تیم ملوان بندرانزلی که اصالتی شمالی دارد، فوتبال خود را از تیم‌های شمالی آغاز کرد و تقریباً در تمام رده‌های سنی برای تیم ملی ایران به میدان رفت. او کاپیتان تیم ملی جوانان ایران بود و به عنوان جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر شناخته می‌شود.

عزت‌اللهی در حالی که تنها ۲۲ سال داشت به تیم آتلتیکو مادرید سی رفت و در اسپانیا زیر نظر دیه‌گو سیمئونه و با تیم بزرگسالان آتلتیکو تمرین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجراجویی او در اروپا ادامه داشت و او به تیم رستوف رفت و با این تیم عنوان نایب قهرمانی روسیه را به دست آورد.

عزت‌اللهی در سال ۱۳۹۳ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران دعوت شد تا وظیفه سنگین جایگزینی جواد نکونام در پست هافبک دفاعی تیم ملی را عهده دار شود. وظیفه‌ای که به خوبی از پس آن برآمد و در راه رسیدن ایران به جام جهانی بسیار کمک کرد.

او یک گل ملی نیز در جریان مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ به ترکمنستان زد. عزت اللهی در یک سال اخیر جایگاه ثابتی در ترکیب هیچ تیمی نداشته و اکنون تمرینات آماده سازی خود را در تیم ملوان بندرانزلی پشت سر می‌گذارد.

برنامه دورهمی با حضور این بازیکن فوتبال ساعت ۲۳ امروز _چهارشنبه ۱۸ تیرماه پخش می‌شود و بازپخش فردا ساعت ۱۱ و ۱۷ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سعيد عزت اللهي تيم ملوان بندر انزلي عزت اللهی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی

به گزارش "ورزش‌سه"، قرار است این مسابقه در کمپ تیم‌های ملی از ساعت 11 صبح آغاز شود و دو تیم رسانه ورزش و یاران آب پرور در دیداری نمادین برای بزرگداشت هفتمین سالگرد آسمانی شدن آب‌پرور که از اهالی قدیمی و صاحب نام رسانه است، به مصاف هم بروند.

گفته می‌شود پرویز برومند، محمود خوراکچی، امیر حسین صادقی، محمد رضا مهدوی، مهدی پاشازاده، محمد خاکپور ، سهراب بختیاری زاده، بهروز رهبری فر، مجتبی شیری، جواد منافی، رضارضایی منش، اردلان آشتیانی، رضا شاهرودی، محمد منصوری، اسماعیل حلالی، کریم باقری، هاشم بیک زاده، حمید استیلی، سیروس دین‌محمدی، احمد تقوی، سهراب انتظاری، رسول خطیبی، علی لطیفی، علی موسوی، محسن گروسی، اصغر مدیرروستا، ادموند بزیک  و علی دایی نام‌هایی هستند که روز آینده قرار است در کمپ تیم ملی دور هم جمع شوند و دیداری دوستانه با یاران فردوسی پور برگزار کنند؛ گردهمایی‌ای که حتی با حضور نیمی از این ستاره‌های سابق فوتبال ایران هم می‌تواند روزی به یادماندنی را در مرکز ملی فوتبال رقم بزند.

دیگر خبرها

  • گل زیبای سعید عزت اللهی در شب شکست شباب الاهلی
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی
  • شکست شباب الاهلی مقابل النصر در شب سوپرگل سعید عزت اللهی
  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • گل دیدنی سعید عزت اللهی با پیراهن شباب الاهلی به النصر امارات / فیلم
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • جام عجیب به لژیونر ایران رسید | سوپرشیلد بالای سر رفت! + عکس