Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@11:32:58 GMT

کشف 200 راس دام قاچاق در قم

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۶۵۴۹

کشف 200 راس دام قاچاق در قم

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان از کشف 200 راس دام قاچاق در قم خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار"سید محمود میرفیضی" اظهار داشت: در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری مأموران یگان امداد و گشت پلیس‌راه "سلفچگان" حین کنترل خودروهای عبوری در محور "اراک-قم" یک دستگاه كامیون کشنده را به ظن حمل قاچاق متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه پس از بررسی ماموران مشخص شد، راننده فاقد مجوز حمل دام است، گفت: در بازرسی از کامیون توقیفی 200 راس گوسفند قاچاق کشف و راننده نیز دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه متهم قصد انتقال دام های قاچاق به استان تهران را داشته است، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی دام های قاچاق مکشوفه را 3 میلیارد ریال اعلام کردند.
سردار میرفیضی تصریح کرد: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ درصد تصادفات فوتی استان اصفهان ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است

تین نیوز

استان اصفهان به عنوان کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور از اهمیت تردد بالایی برخوردار است همچنین با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی، رتبه نخست حمل بار و مقام سوم حمل مسافر را در کشور داراست.  

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بیش از ۱۰ درصد حمل و نقل کشور از استان اصفهان می گذرد و با توجه به موقعیت خاص آن، جایگاه ویژه ای از نظر حجم تردد و حضور مسافران نوروزی به خود اختصاص داده است.  

مطابق با اعلام پلیس راه استان اصفهان، ۷۰ درصد تصادفات فوت استان ناشی از خستگی و خواب آلودگی و واژگونی خودرو بوده است.  

پلیس با ۲۵۰ تیم در طول شبانه روز جاده های استان را رصد می کند و با رانندگان متخلف برخورد قاطع می شود همچنین رانندگانی که موجب ایجاد خطر برای سایر کاربران جاده شده و مرتکب تخلفات حادثه ساز می شوند خودرو آنان به صورت موقت حداقل چهار ساعت یا بیشتر توقیف و پس از اخذ تعهد، آموزش و اعمال قانون امکان ادامه مسیر را خواهند داشت.  

مطابق با توصیه های پلیس راه استان اصفهان، رانندگان در حین رانندگی از هدفون استفاده ننمایند چرا که علاوه بر تخلف بوده ایمنی سفر را کاهش می دهد.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کشف سیگار خارجی قاچاق در آمل
  • کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • ۷۰ درصد تصادفات فوتی استان اصفهان ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است
  • محکومیت قاچاقچی پیاز در خرمشهر
  • خودروی ۶۰ میلیاردی در کرمان، توقیف شد
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر تسلیم قانون شد
  • فاجعه ای که به بار نیامد /پلیس جلوی اتوبوس ترمز بریده را گرفت
  • کشف محموله چوب تاغ قاچاق در سمنان