Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی شهرستان "نطنز" از توقیف یک دستگاه خودروی تریلر حامل 10 میلیارد ریال کالای خارجی قاچاق در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "مرتضی هادیان" گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان "نطنز" با اشرافیت و هوشمندی بالای خود حین کنترل و رصد خودروهای عبوری در محور "اصفهان-کاشان" به یک دستگاه تریلر حامل كالا مشکوک و آن را متوقف كردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی برای بار خود بود، گفت: در بازرسی از این خودرو یک عدد یخچال فریزر، یک عدد تلویزیون 43 اینچ،91 طاقه پارچه سفید، 60 طاقه پارچه چادر مشکی، 20 بسته لنت خودروهای سنگین، 19 بسته چای 10 کیلویی، 15 دستگاه ماشین ظرفشویی، 20 کارتن لوازم قهوه ساز، 2 کارتن قهوه 25 کیلویی، یک عدد ماشین لباسشویی، 50 کارتن بلور، 6 کارتن لوازم موتورسیکلت ، 6 کارتن لوازم جانبی موبایل و 400 ثوب روسری زنانه خارجی قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان "نطنز" ارزش کالاهای مکشوفه در این عملیات را برابر اعلام کارشناسان مربوطه 10 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن برای انجام اقدامات قانونی به مرجع  قضائی تحویل و با صدور قرار روانه زندان شد.
سرهنگ هادیان با بیان اینکه ورود و عرضه کالای قاچاق به اقتصاد و تولید کشور ضربه جدی وارد می کند و باعث بیکاری جوانان می شود، گفت: از عموم مردم می خواهیم هرگونه اطلاعاتی در مورد فعالیت قاچاقچیان كالا دارند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به ماموران پلیس گزارش دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برابر قانون اقدام شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تریلر حامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار دپوی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک انبار دپوی لوازم یدکی استوک خودروهای سواری خارجی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، سردار محمدرضا هاشمی‌فر در این خصوصف اظهار داشت: ماموران اداره پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع لوازم یدکی استوک خودروهای سواری خارجی قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر اصفهان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با اخذ مجوز از مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره اطلاعات و عملیات و کارشناس اتاق اصناف از انبار مذکور بازدید و بازرسی کردند که در نهایت تعداد قابل توجهی از انواع لوازم یدکی استوک شامل 194 دستگاه موتور و گیربُکس و 337 قطعه لوازم یدکی وسایل نقلیه شامل کولر، دینام و استارت که همگی فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بودند کشف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه در این عملیات را 300 میلیارد ریال تخمین زدند، بیان کرد: در نهایت کلیه کالاهای مکشوفه به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی انتقال و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل که توسط اداره تعزیرات حکومتی استان تحت رسیدگی است.

انتهای پیام/163/

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • کشف کالای قاچاق در بروجرد
  • کشف انبار دپوی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال
  • خودرو‌های شوتی در دهلران متوقف شدند 
  • محموله شیرآلات قاچاق در «دیلم» توقیف شد