Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام دانش، بر ضرورت ارتقای دانش و توانایی برای هدف قرار دادن دشمن در جنگ رسانه ای و جنگ نرم گفت: برای مقابله با دشمنان باید برنامه ریزی شود و نگذاریم دشمن به ما ضربه بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «حسین دانش»، امروز(18 تیر) در گردهمایی یک روزه روحانیون ارتش در استان لرستان اظهار داشت: این نشست با هدف پیشبرد بیش از از پیش برنامه های فرهنگی مذهبی و تبلیغی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول هماهنگ کننده های عقیدتی سیاسی های ارتش در لرستان افزود: حضور روحانیت در جامعه و انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی فرصتی برای ارتقای فرهنگ دینی جامعه، بصیرت بخشی و روشنگری بین خانواده ها و نسل جوان است.

 

وی با اشاره به تلاش دشمن در جبهه جنگ نرم و هدف قرار دادن نسل جوان و بنیان خانواده ها، عنوان داشت: روحانیت به عنوان افسران جنگ نرم با فعالیت در عرصه تبلیغ نقش بسزایی در خنی سازی توطئه های دشمن دارند.

 

حجت الاسلام دانش بر ضرورت مجهز بودن روحانیت به علم روز و توجه به نیازهای جامعه تأکید کرد و گفت: کارکنان و روحانیون عقیدتی سیاسی به عنوان فرماندهان جنگ نرم با تدبیر و ارتقاء دانش خود در زمینه جنگ نرم ضمن مقابله با دشمن، تهدیدی هم برای دشمنان ایران اسلامی هستند.

 

وی با تأکید بر اینکه ما باید در همه زمینه‌ها قدرتمند باشیم، خاطرنشان کرد: این قدرتمند بودن برای جلوگیری از تهدیدها ضروری است.

 

مسئول هماهنگ کننده های عقیدتی سیاسی های ارتش بر ضرورت مقابله با هجمه های دشمن و جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی تأکید کرد و افزود: در حوزه جنگ نرم و رسانه‌ای باید به دشمن حمله کنیم و نگذاریم آنها ما را مورد حمله قرار دهند.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: افسران جنگ نرم مبارزه با جنگ نرم جنگ نرم جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه نخبگان در رفع مسائل نهاجا نقشی بی بدیل دارند، گفت: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم، پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیل دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند؛ زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.
وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است