Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@22:36:49 GMT

تشکیل جلسه اضطراری ستاد فرماندهی کرونا پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۶۸۱۰

تشکیل جلسه اضطراری ستاد فرماندهی کرونا پایتخت

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از برگزاری جلسه اضطراری خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا زالی در حاشیه جلسه ستاد فرماندهی کرونای تهران اظهار کرد: در روز‌های اخیر در تهران در وضعیت هشدار بوده ایم و وضعیت بسیار شکننده‌ای در این شهر حاکم است، آمار مبتلایان، فوتی‌ها و افراد نیازمند بستری طی ۱۰ روز گذشته به صورت صعودی رو به افزایش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: همه اعضایی که در جلسه امروز حضور داشتد نگرانی خود را از شرایط فعلی ابراز کرده و قرار شد تا تصمیمات جدی، کارا و موثرتری با انسجام بین بخشی صورت گیرد.

وی اظهار کرد: نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، نظارتی، نیرو‌های مسلح، روسای دانشگاه علوم پزشکی و.. در جلسه امروز حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه نیازمند مداخلات و اقدامات سختگیرانه‌تر هستیم، اضافه کرد: مقرر شد نمایندگان دستگاه‌ها با کار‌های کارشناسی که در دستگاه‌های خود انجام خواهند داد، بسته‌ای را در زمینه کنترل بیماری در ابعاد مختلف اماده کنند تا بعدازظهر امروز در جلسه اضطراری که با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت برگزار می‌شود، ارایه شود.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران افزود: به نظر می‌رسد فرایندی که در تهران با آن روبرو هستیم، هم در زمینه رعایت فاصله گذاری اجتماعی و هم درباره شیوه‌نامه‌های بهداشتی، کمتر مورد توجه واقع شد ضمن آنکه مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی افزایش یافته است بنابراین نیازمند مداخلات جدی‌تری هستیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران علیرضا زالی کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۶۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!

به گزارش "ورزش سه"، استان خوزستان همواره یکی از قطب‌های اصلی فوتبال ایران در پرورش استعداد، معرفی بازیکن‌ و ارائه فوتبال تماشاگر پسند بوده و باتوجه به جو فوتبالی این استان، تیم‌های خوزستانی هواداران زیادی هم دارند. با این حال در این فصل هر سه سهمیه لیگ برتری خوزستان یعنی فولاد، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در جنگ بقا هستند.

این وضعیت باعث تشکیل یک جلسه فوری در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان شد. این جلسه اضطراری برای هم اندیشی شامگاه دوشنبه، سوم اردیبهشت به دعوت هیات فوتبال خوزستان و میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان برای جلوگیری از سقوط و حفظ سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ برتر با حضور حمید بنی تمیم مدیر کل ورزش خوزستان، عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال استان، بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه فولاد، حسین رحمانی مدیرعامل باشگاه نفت آبادان و ابراهیم نصیرنیا رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان برگزار شد.

حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این جلسه با اشاره به نتایج و وضعیت نمایندگان استان در لیگ برتر، عنوان کرد: "در این چند هفته باقی مانده می‌طلبد فضایی فراهم شود که جامعه فوتبالی از مدیران تا اصحاب رسانه و هواداران با همدلی و یک وفاق استانی زمینه کسب نتایج مطلوب این باشگاه‌ها را فراهم آورند."

بنی تمیم افزود: "انتظار می‌رود مدیران باشگاه‌ها با تصمیمات منطقی، مدیریتی و فنی و نیز با یک همت والا در این فرصت باقی مانده کام فوتبال دوستان را با کسب نتایج شایسته شاد کنند."

او با اشاره به اتفاقات پیش آمده برای باشگاه استقلال ملاثانی لیگ یکی نیز گفت: "تدابیری در نظر گرفته شده که با همکاری هیئت فوتبال در سریع‌ترین زمان ممکن وضعیت میزبانی‌های باشگاه استقلال ملاثانی فراهم شود و از سایر باشگاه‌های تقاضا کردیم در کنار اداره کل و هیئت فوتبال از این نماینده استان در لیگ یک کشور حمایت داشته باشند."

دیگر خبرها

  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • سندروم پس از کرونا چیست؟