Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیته پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: باید با هوشیاری نسبت به شناسایی نقاط آسیب‌پذیر برابر دسیسه‌های دشمنان و حوادث طبیعی اقدام و بسترهای بازدارنده مقابل تهدیدات دشمنان پیش‌بینی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، یوسف عامری بعدازظهر امروز در کمیته پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: پدافند غیرعامل شامل مجموعه اقداماتی است که بدون به‌کارگیری سلاح و تجهیزات نظامی باعث کاهش آسیب‌پذیری و افزایش پایداری ملی و تداوم کارکردها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پدافند غیرعامل در برابر تهدیدات و اقدامات دشمن ایجاد بازدارندگی کرده و باید تلاش کنیم تا با دقت و هوشیاری نسبت به شناسایی نقاط آسیب‌پذیر خود اقدام و راهکارهایی جهت اقدام جایگزین در مواقع بحران انجام دهیم.

دبیر کمیته پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: باید با هوشیاری نسبت به شناسایی نقاط آسیب‌پذیر برابر دسیسه‌های دشمنان و حوادث طبیعی اقدام و بسترهای بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان پیش‌بینی شود.

مسئول حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: در طول تاریخ انسان‌ها همواره شاهد بروز حوادث گوناگون بوده‌اند و به‌نوعی در زندگی خود با حوادث مختلف و وقوع حادثه عجین بوده‌اند.

وی گفت: پدافند غیرعامل شامل اقداماتی است که بدون استفاده از جنگ‌افزار و تسلیحات نظامی ما را قادر می‌سازد تا از وارد شدن خسارات مالی به تجهیزات و تأسیسات حیاتی، حساس و مهم نظامی، غیرنظامی و تلفات انسانی جلوگیری کنیم و یا میزان خسارات وارده را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

دبیر کمیته پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد: با تشکیل جلسات متعدد در اداره کل اوقاف و امور خیریه طی سال‌های اخیر و انجام بررسی‌های لازم اقدامات خوبی در حوزه پدافند غیرعامل انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پدافند غیرعامل تهدیدات استان سمنان حوادث طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگار امور نظامی روزنامه صهیونیستی اسرائیل‌هیوم: ما باید تهدیدات ایران را جدی بگیریم؛ آن‌ها معادلات را تغییر دادند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیات جدید از حمله پهپادی و موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی (فیلم) پدافند اسرائیل چند روز می‌تواند مقابل موشک‌های ایران دوام بیاورد؟ پاسخ ژنرال اسرائیلی (فیلم) ارتش اسرائیل: ایران پایگاه نواتیم را هدف قرار داده است (فیلم)

دیگر خبرها

  • جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران
  • مجموعه پدافند هوایی متناسب با تهدیدات در حال ارتقا است
  • آخرین تیر خلاص بر تابوت تابوی صهیونیست زده شد
  • انسجام نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشید
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • سازمان پدافند غیرعامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است/ همپوشانی بین امور استانها و شهری سازمان
  • خبرنگار امور نظامی روزنامه صهیونیستی اسرائیل‌هیوم: ما باید تهدیدات ایران را جدی بگیریم؛ آن‌ها معادلات را تغییر دادند (فیلم)