Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-عراق امروز از دستگیری یک سرکرده داعش در کرکوک عراق و کشف چند مخفیگاه تروریست‌ها و بمب‌های دستی آنها در «نینوی» و «صلاح الدین» خبر داد.

سازمان اطلاعات وزارت کشور عراق روز چهارشنبه از دستگیری دو زن داعشی در اردوگاه آوارگان «لیلان» در منطقه «یابجی» کرکوک خبر داد.

در بیانیه این سازمان آمده است:«دو زن دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه به وابستگی خود به گروه‌های تروریستی اعتراف کردند و گفتند که کارشان دوخت لباس‌های مخصوص بوده است که داعشی‌ها به پوشیدن آن عادت دارند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این بیانیه نیروهای امنیتی عراق همچنین مقادیر تجهیزات از بقایای تروریست‌ها در منطقه یابجی استان کرکوک یافتند که از آن در ساختن بمب‌های دستی استفاده می‌شد.

سازمان اطلاعات وزارت کشور عراق همچنین از دستگیری یکی از سرکرده‌های داعش در استان کرکوک خبر داد.

بر اساس این بیانیه، تروریست دستگیر شده مسئول اداری شهر «الدبس» در استان کرکوک بوده و در اعترافات خود به بیعت با داعش و تصدی این پست اعتراف کرده است.

عراق همچنین از کشف تونل‌ها و مخفیگاه‌های داعش و بمب‌های دستی آنها در صحرای نینوا و «الثرثار» در استان صلاح الدین خبر داد.

با افزایش حملات تروریستی بقایای داعش در برخی استان‌های عراق و به خصوص، کرکوک، دیالی و صلاح الدین، نیروهای مشترک عراق تلاش خود را برای ریشه کنی کامل این گروهک تروریستی در عراق شدت بخشیده‌اند.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند

به گزارش همشهری‌آنلاین، چند پیش گروهک تروریستی «جیش الظلم» جهت دریافت کمک مالی، درگاه رمز ارزی در کانال رسمی خود درج کرد که در ادامه کانال‌ها و گروه‌های اسرائیلی جهت حمایت مالی از این تروریست‌ها درگاه رمز ارز را با این متن بازنشر کردند: «این کیف پول الکترونیکی متعلق به مبارزان آزادی در برابر تروریست‌های جمهوری اسلامی ایران است و در داخل ایران با آنها مبارزه می‌کند؛ تا جایی که می‌توانید از آنها حمایت کنید.»

حالا دیگر به طور مستند می‌توان گفت این گروهک تروریستی که فعالیت‌های آنها متمرکز در جنوب شرق کشور است و در اقدامات آنها رد و پای حمایت رژیم صهیونیستی به وضوح مشاهده می‌شود، کاملاً مورد حمایت رژیم کودک‌کش قرار دارد.

پیش از این نیز در هفته‌های اخیر رسانه اسرائیلی «ترور آلارم» با انتشار پستی از تروریست‌های جیش الظلم اعلام حمایت کرد.

گروهک موسوم به جیش العدل که خود را مدافع حقوق مردم بلوچستان معرفی می‌کند، پس از آنکه با واکنش منفی افکار عمومی مردم نسبت به جنایات اخیر در شهرستان‌های چابهار و راسک واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان مواجه شد، برای توجیه جنایات خود در بیانیه‌ای «جلوگیری از توسعه سواحل مکران» را علت اقدام خود خواند؛ هدفی که حالا به وضوح ضدیت این گروهک را با مردم منطقه عیان کرده است.

کد خبر 846317 منبع: تسنیم برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان خبر ویژه تروریسم در ایران

دیگر خبرها

  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • تبادل تروریست‌ها در بندر گوادر
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + عکس
  • جزئیات علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل
  • حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم
  • مخفیگاه داعش نزدیک کرکوک منهدم شد