Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@13:18:00 GMT

جلوگیری از صادرات تخم‌مرغ برای کاهش التهاب بازار

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۷۳۲۴

جلوگیری از صادرات تخم‌مرغ برای کاهش التهاب بازار

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: برای کاهش التهاب بازار، جلوی صادرات تخم مرغ موقتاً گرفته شده است و به صورت همزمان عرضه مستقیم تخم مرغ نیز به نرخ مصوب هر شانه حدود ۲۰ هزار تومان انجام می شود تا بازار کنترل شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «حسین مدرس خیابانی» در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: با افزایش نرخ ارز، صادرات برخی اقلام مزیت بیشتری پیدا می‌کند و این افزایش تقاضا برای صادرات گاهی سبب کمبود در داخل می‌شود که برای فروکش شدن التهاب بازار به صورت موقت جلوی صادرات تخم مرغ گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اتحادیه انجمن‌های مرغ تخم‌گذار به صورت موقت جلوی صادرات تخم مرغ را گرفت، اظهار کرد: همزمان با این روند نیز در میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه مستقیم تخم‌مرغ را به نرخ مصوب داریم که هر کیلوگرم تخم مرغ برای مصرف‌کننده ۱۱ هزار تومان تعیین شده است و هر شانه تخم مرغ نیز حدود ۲۰ هزار تومان می‌شود که این رقم برای شانه‌های تخم مرغ ۳۰ تایی و ساده است و برای شانه‌های تخم مرغ در بسته‌بندی‌های مختلف این رقم حدود یک تا دو هزار تومان بیشتر خواهد شد.

مدرس خیابانی با اعلام اینکه فردا پنج طرح صنعتی و معدنی در کشور افتتاح می‌شود، افزود: دو طرح فولادی در استان فارس و یک طرح بافت بلوچ در استان سیستان و بلوچستان از جمله این طرح‌ها است و برای افتتاح این طرح‌ها بیش از ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: وزارت صنعت صادرات تخم مرغ مدرس خیابانی صادرات تخم مرغ هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت روی کشتی و آب نداریم؛ از درآمد‌های نفتی برای پرداخت حقوق استفاده نمی‌کنیم

داوود منظور اظهار داشت: از ظرفیت درآمد‌های نفت و گاز برای پیشرفت و توسعه کشور استفاده می‌کنیم و نه برای پرداخت حقوق و دستمزد این در حالی است که دشمن بسیار تلاش کرد که بازار نفت را برای ایران تنگ کند البته که زحمت خود را زیاد کردند و دیدیم که تحریم صادرات نفت کم اثر شد و امروز نفت روی کشتی و آب نداریم و خریدار آن مشخص است.

به گزارش ایلنا، وی افزود: در عین حال که سهم نفت در بودجه را کاهش دادیم، دولت تلاش کرد که ظرفیت‌های تولید نفت را افزایش دهد به ٣.۵ میلیون بشکه در روز رسیدیم در حالی که این عدد در سال ١۴٠٠ حدود ٢ میلیون بشکه بود، اما در این دولت ظرفیت تولید نفت را به قبل از تحریم رساندیم.

منظور ادامه داد: از ظرفیت درآمد‌های نفت و گاز برای پیشرفت و توسعه کشور استفاده می‌کنیم و نه برای پرداخت حقوق و دستمزد این در حالی است که دشمن بسیار تلاش کرد که بازار نفت را برای ایران تنگ کند البته که زحمت خود را زیاد کردند و دیدیم که تحریم صادرات نفت کم اثر شد و امروز نفت روی کشتی و آب نداریم و خریدار آن مشخص است.

رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه از درآمد نفت به عنوان یکی از روش‌های تامین پول پر قدرت استفاده می‌کنیم، گفت: جهش قابل توجهی در صادرات نفت و گاز داریم و خوشبختانه امروز قیمت نفت در بازار جهانی به بالای ٩٠ دلار رسیده است.

دیگر خبرها

  • کشت نخیلات در ۴۷ هکتار از باغات کارون
  • پتانسیل صادرات بیش از ۶۰۰ هزارتن مرغ در کشور وجود دارد
  • نفت روی کشتی و آب نداریم؛ از درآمد‌های نفتی برای پرداخت حقوق استفاده نمی‌کنیم
  • قاچاق، آفت اصلی زعفران
  • بانک مرکزی از نوسانات شدید و مقطعی ارز جلوگیری می کند؛ هشدار درباره دلارهای تقلبی در بازار | توصیه جدی به خریداران دلار
  • کاهش قند خون و التهاب از مزایای مصرف روزانه زنجبیل
  • انتقاد دولت از سخنان برخی نمایندگان در مورد بازار ارز و قیمت دلار: می‌تواند به التهاب در بازار ارز بینجامد و اقدامی غیر حرفه ای و غیرمسئولانه است
  • مثانه بیش فعال دارید ؟ روش‌های سریع برای درمان را بدانید
  • جلسه اضطراری بورسی ها؛ دامنه نوسان بورس برای سه روز کاهش یافت/ برنامه بانک مرکزی برای جلوگیری از جهش قیمت سکه؛ فردا حراج داریم!
  • کاهش صادرات و واردات چین