Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش فروش میعانات گازی در این پالایشگاه طی سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال 98 خبرداد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمد نوذری، معاون سیاسی - امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه پالایشگاه گاز ایلام در سال جهش تولید قدم‌های خوبی برای افزایش تولید برداشته است، گفت: عملکرد پالایشگاه گاز ایلام مطلوب بوده و انتظار می‌رود در ادامه مسیر بتواند شعار نامگذاری امسال را عملیاتی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی پس از بازدید فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان از شرکت پالایش گاز ایلام اظهار کرد: پالایشگاه گاز ایلام با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی دانشگاهی استان و همچنین با به کارگیری و تقویت پیمانکاران بومی، نقشی بسزا در توسعه پایدار استان دارد.
معاون سیاسی - امنیتی استانداری ایلام تصریح کرد: فعالیت پالایشگاه گاز ایلام سبب شده است صنایع پایین دستی در سطح استان فعال شوند و از این طریق زنجیره‌ای از فرصت‌های اشتغال در سطح استان به وجود آید.
نوذری یادآور شد: موقعیت راهبردی این پالایشگاه به عنوان تنها پالایشگاه گاز غرب کشور، شرایط مناسبی را پدید می‌آورد که محصول گاز شهری حتی در فصل زمستان و دیگر مقاطع پرمصرف سال به آسانی در اختیار مصرف‌کنندگان در داخل استان و استان‌های همجوار قرار گیرد.
روح‌الله نوریان، مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام نیز در جریان این بازدید با تاکید براینکه این پالایشگاه در راستای تحقق جهش تولید قدم‌های مثبتی برداشته، گفت: در سه ماه نخست امسال نسبت به زمان مشابه پارسال، گاز ورودی 15 درصد و گاز تزریقی به خط سراسری بیش از 20 درصد افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه میعانات گازی نیز در این مدت 6 درصد افزایش یافته است، افزود: گوگرد مایع 21 درصد و گوگرد پاستیلی 16 درصد هم افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام همچنین از افزایش فروش میعانات گازی در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبرداد و تصریح کرد: گوگرد پاستیلی 14 درصد و ال‌پی‌جی ارسالی به عسلویه و پتروشیمی ایلام بیش از 360 درصد در این بازه زمان نسبت به مدت مشابه سال 98 افزایش یافته است.
نوریان در پایان گفت: در تعمیرات اساسی پیش رو نیز تمهیدات لازم برای پیشگیری و کنترل شیوع کرونا اندیشیده شده و دستورعمل‌های ابلاغی نیز مطابق رویه اخیر جاری است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت پالایش گاز ایلام پالایشگاه گاز ایلام افزایش یافته میعانات گازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی

شرکت پالایش نفت آبادان که برای نخستین در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز بصره حاضر شده بود توانست نظر بیش از هزار بازدید کننده را به خود جلب کند.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت پالایش نفت این نمایشگاه با حضور ۹۰ شرکت از ۱۲ کشور جهان برگزارشده بود و پالایشگاه آبادان به‌عنوان تنها نماینده وزارت نفت کشور ایران با برپایی غرفه‌ای به مساحت ۱۵۰ مترمربع و اختصاص چهار جایگاه، پذیرای بازدیدکنندگان بود.

رئیس روابط عمومی پالایشگاه آبادان همچنین گفت : در مدت برگزاری این نمایشگاه علاوه بر مدیرعامل و مدیران ارشد، حدود ۶۰ کارشناس که روزانه بیش از ۱۰ کارشناس از واحدهای مختلف اعم از فنی، عملیاتی و بندر صادراتی ماهشهر، پاسخگوی بازدیدکنندگان بودند.

در این نمایشگاه سه روزه شخصیت‌های مختلفی ازجمله نائب رئیس کمیسیون انرژی، رئیس‌کل توزیع گاز، معاونین خطوط لوله عراق و رئیس انرژی استانداری بصره در غرفه پالایشگاه آبادان حاضر شدند و درباره مسائل فنی و تامین نیازمندی‌ها و تبادل دانش و فناوری‌های روز گفت‌وگو کردند.

توانمندی‌های صنعت نفت ایران در بخش پالایش و نفت در قالب پرسش و پاسخ رودررو، نمایش فیلم با موضوع فعالیت‌ها و محصولات پالایشگاه آبادان به نمایندگان نفتی جهان حاضر در این رویداد بین‌المللی عرضه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • دیپلماسی فعال انرژی بسترساز بهبود شرایط اقتصادی است/ صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشور‌ها اهمیت دارد
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • مبتکر روش‌های گوناگون فروش نفت در تحریم شده‌ایم
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • تولید بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه فجر جم طی سال ۱۴۰۲
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی