Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

رضا فتاحی: لیگ را یک هفته به تعویق بی اندازید

رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان ضمن ابراز نگرانی بابت شیوع ویروس کرونا در لیگ برتر، گفت:« هفت هفته به پایان لیگ باقی مانده و شش، هفت تیم در کورس سهمیه و قهرمانی هستند؛ بنابراین انتظار داریم با توجه به اینکه بازی های استقلال و فولاد برگزار نشده و امکان لغو بازی‌های این تیم در هفته جاری نیز هست، سازمان لیگ بازی‌های این هفته را به تعویق بیاندازد تا وضعیت بازی های استقلال، فولاد و حریفانشان را مشخص کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
فتاحی اینطور حرف هایش را خاتمه داد:« با این تصمیم فکر می‌کنیم عدالت در ادامه بازی ها برقرار می‌شود و خدایی ناکرده حق تیمی ضایع نشود.»

بازیکنان استقلال ممنوع المصاحبه شدند

با توجه به حواشی روزهای گذشته پیرامون کرونایی شدن اعضای تیم استقلال و جبهه گیری مسئولان برخی تیم ها علیه استقلالی ها کادرفنی آبی ها تصمیم گرفت بازیکنان خود را ممنوع المصاحبه کند.
بر این اساس کادرفنی استقلال به بازیکنان اعلام کرده حق انجام هیچ مصاحبه ای با رسانه ها را ندارندتا حواشی پایان یابد و اعضای تیم با آرامش بیشتر برای ادامه مسابقات لیگ برتر آماده شوند.
گفتنی است؛ استقلالی ها امروز عصر تست کرونای مجدد را پشت سر می گذارند تا میزان سلامتی شان مشخص شود و بتوانند بعد از این دوران به آماده سازی بپردازند.

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره سرمربی تیم ملی نوجوانان

با توجه به انتشار شایعاتی پیرامون انتخاب سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران و به جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رساند کمیته فنی در روزهای گذشته جلسات متعددی در این باره داشته و با تعدادی از کاندیداها مصاحبه و مذاکره صورت گرفته است.
بر این اساس،ضمن تکذیب تعیین سرمربی جدید تیم جوانان و اسامی مطروحه در رسانه ها در این باره اعلام می دارد پس از جمع بندی نهایی در این باره مراتب توسط دبیرکل فدراسیون در هیات رییسه مطرح و اتخاذ تصمیم خواهد شد.
بدیهی است خبر رسمی در این باره پس از جمع بندی نهایی و ظرف 10 روز آینده از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.
روز گذشته اخبار موثقی در مورد انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان مربی جدید تیم ملی جوانان ایران منتشر شد که حالا فدراسیون با انتشار این خبر از رسمی کردن آن اجتناب کرده است.
گفتنی است پیش از این هدایت تیم جوانان برعهده پورموسوی بود که از سمت خود استعفا داد.

سید علی این هفته سوت نمی زند

مهدی سیدعلی داور باتجربه فوتبال ایران که در هفته های گذشته و بیست سوم لیگ برتر قضاوت های پرحاشیه ای داشت، در بازی های پیش رو داوری نخواهد کرد.
سیدعلی در دیدار معوقه از هفته هفدهم قضاوت دیدار فولاد و استقلال را برعهده داشت که در جریان این بازی اخراج دو بازیکن و سرمربی آبی ها از سوی او جنجال های زیادی به وجود آورد. او همچنین هفته پیش در دیدار گل گهرسیرجان و شهرخودروی مشهد یک اشتباه عجیب داشت و پرتاب اوت بازیکنان تیم مشهدی را آفساید گرفت که البته خودش متوجه اشتباهش شد و آن را تصحیح کرد.
حالا اما کمیته داوران تصمیم گرفته برای هفته بیست و چهارم لیگ برتر هیچ قضاوتی به سیدعلی ندهد و جالب اینکه نام سیدعلی درباره داوران چهارم هم دیده نمی شود تا این داور باتجربه در بازی های پیش رو استراحت کند.

وحید بیاتلو به ارومیه بازگشت

وحید بیاتلو سرمربی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه که در دیدار مقابل گل‌ریحان البرز به دلیل وجود برخی از مشکلات شخصی و مالی از سمت خود استعفا کرده بود و در ارومیه حضور نداشت و هدایت تیم را به فرهاد فضلی کمک اول خود سپرده بود، به ارومیه بازگشت تا تیم ۹۰، که یکی از کاندیداهای صعود به لیگ برتر است، شرایط بهتری را به لحاظ فنی و روحی و روانی به دست آورد.

یحیی بهاری مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه که پیروزی پرگل مقابل گل ریحان را به وحید بیاتلو تقدیم کرده بود و قول داده بود که دوباره وحید بیاتلو را به سکان هدایت ۹۰ بازگرداند، پس از تمرین عصر روز گذشته ۹۰ ارومیه با تقدیر از زحمات بازیکنان گفت: کادر فنی، بازیکنان و مسئولان با اتحاد خود برای پیروزی در بازی های آینده گام خواهند برداشت و جشن صعود به لیگ برتر را خواهیم گرفت.

تست کادر فنی استقلال منفی شد

با اینکه تمام اعضای استقلال همراه یکدیگر تست کرونا دادند و چند نفر از آنها مبتلا به این ویروس شدند اما جواب تست کادرفنی آبی ها هنوز به دست کادرپزشکی نرسیده بود.
از این رو روز گذشته پزشکان بیمارستان مسیح دانشوری جواب کرونای فرهاد مجیدی و همکارانش و همچنین سعید رمضانی سرپرست آبی ها را به کادر پزشکی استقلال اعلام کرد که بر این اساس تست کرونای همه آنها منفی شده است.
گفتنی است؛ اعضای تیم استقلال عصر امروز یکبار دیگر تست های کرونا را پشت سر می گذارند تا میزان سلامتی شان بعد از مثبت شدن تست برخی اعضا مشخص شود.

سروش از امروز در تمرینات سپاهان

رفیعی در نیمه دوم دیدار برابر سایپا بود که روی تکل از پشت روزبه شاه علیدوست که روی مچ پای او وارد شد، با مصدومیت از ناحیه مچ پا روبرو شد؛ البته شماره 73 سپاهانی ها به کارش ادامه داد و در دقایق انتهایی بازی بود که توسط امیرقلعه نویی تعویض شد.
این بازیکن که بار دیگر از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود و آسیب دیدگی قدیمی‌اش تشدید شد، طی دو روز گذشته در تمرینات طلایی پوشان حضور نداشت ولی حالا پس از دو روز فیزیوتراپی می تواند از امروز در کنار سایر نفرات به تمرینات گروهی بپردازد.
دیدار بعدی سپاهان در ورزشگاه نقش جهان مقابل پارس جنوبی جم برگزار خواهد شد.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران رضا فتاحی سپاهان استقلال احمد سعادتمند تیم ملی نوجوانان مهدی سید علی وحید بیاتلو ۹۰ ارومیه سروش رفیعی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران رضا فتاحی سپاهان استقلال احمد سعادتمند تیم ملی نوجوانان مهدی سید علی وحید بیاتلو ۹۰ ارومیه سروش رفیعی فوتبال ایران وحید بیاتلو روز گذشته ۹۰ ارومیه لیگ برتر بازی ها آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۷۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا فرشاد پیوس، درباره دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: پرسپولیس این هفته نمایش جالب توجهی داشت و به یک تیم با انگیزه و با شور و اشتیاق تبدیل شده که تشنه پیروزی است. با تغییراتی که اعمال شده، تیم نفس تازه‌ای گرفته و همین موضوع نیز باعث نتیجه‌گیری شده است. هرچه به پایان فصل نزدیک‌تر می‌شویم انگیزه بازیکنان بیشتر می‌شود و در پرسپولیس این موضوع بیشتر از بقیه تیم‌ها مشهود است.

فرشاد پیوس

وی افزود: پرسپولیس در خط دفاع و حمله به انسجام رسیده و بازیکنان دستورات تاکتیکی کادر فنی را به خوبی اجرا می‌کنند. از طرفی هم، تیم بعد از اینکه توپ را از دست می‌دهد با پرس بالا آن را پس می‌گیرد و بعد به سمت دروازه حریف یورش می‌برد. نکته جالب توجه در خصوص پرسپولیس در این هفته‌ها این است که این تیم به شدت تشنه گلزنی‌ است و بر خلاف تیم‌های که گل می‌زنند و دفاع می‌کنند، بعد از رسیدن به گل باز هم تلاش می‌کند تا گل‌های بیشتری را به ثمر برساند

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه تیم اوسمار ویرا چه تفاوتی با زمان گل‌محمدی دارد، گفت: شوکی که با عوض شدن سرمربی در پرسپولیس ایجاد شد خوشبختانه مثبت بود و معمولا این اتفاق همیشه رخ می‌دهد. اگر به فوتبال اروپا هم نگاه کنیم، می‌بینیم که آ.اس رم هم با اخراج خوزه مورینیو و حضور دنیله دِروسی، نتایج خوب و جالب توجهی می‌گیرد.

وی ادامه داد: به نظرم یحیی از شرایط موجود خسته شده بود و خواسته‌هایش انجام نمی‌شد و باید می‌رفت. بعد از جدایی او پرسپولیس در پست‌های که ضعف داشت به خوبی تقویت شد. مهره‌های خوبی همچون عبدالکریم حسن،‌ اوستون اورنوف، عیسی‌ آل‌کثیر و محمد خدابنده‌لو جذب شدند و به خوبی نقاط ضعف و قوت تیم برطرف شده است. تیم، نیمکت خوب و قوی دارد که این موضوع یکی از امتیازات مهم در مسیر قهرمانی‌ است.

پیوس در پاسخ به این پرسش که «آیا پرسپولیس به عنوان قهرمانی بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ دست خواهد یافت یا خیر؟» عنوان کرد: تیم در شرایط خوب و ایده‌آلی قرار دارد و بدون اغراق پرسپولیس بهترین تیم حال حاضر ایران است. بازیکنان انگیزه خوبی دارند و تیم از نظر ساختار دفاعی و تهاجمی در فرم ایده‌آلی قرار دارد. با توجه به شرایطی که من می‌بینم مسلما استقلال امتیاز از دست خواهد داد و پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شود.

وی در خصوص حواشی ایجادشده و بیانیه‌نویسی استقلال در هفته‌های اخیر علیه پرسپولیس نیز عنوان کرد: این رفتارها دیگر منسوخ و زننده شده و حمله به پرسپولیس دیگر یه پروژه نخ‌نما است. مردم فوتبال را بیشتر از من و سایر دوستان می‌فهمند و آنالیز می‌کنند و فریب این جریانات را نمی‌خورند. هر تیمی که آرامش داشته باشد، مسلما به قهرمانی خواهد رسید. بیانیه نوشتن و این قبیل کارها در گذشته اثر داشت! اکنون فوتبال به‌روز شده است و دیگر مثل سابق نیست که با لشکرکشی قهرمان شوید!

پیشکسوت پرسپولیس همچنین درباره دیدار حساس این هفته سرخ‌ها با سپاهان نیز افزود: سپاهان تیم شایسته و خوبی است. در این سال‌ها هزینه زیادی کرده و بازیکنان خوبی گرفته است اما متاسفانه مربیان این تیم کارآمد نبودند و فقط جیب‌های خود را پر کردند و رفتند. اگر نگاه کنید تیم‌های که مربی خارجی آوردند نتوانستند نتایج مطلوبی بگیرند اما در آن‌سو می‌بینم مربیان جوانی مثل محرم نویدکیا و سعید دقیقی نتایج خوبی گرفته‌اند. بهتر است به مربیان ایرانی اعتماد شود زیرا آنها به شرایط آشنا و از همه مهم‌تر سرمایه فوتبال ما هستند. قطعا این بازی نقش مهمی در معرفی قهرمان لیگ دارد و کار برای پرسپولیس در این دیدار سخت خواهد بود. بازی با سپاهان فینال زودرس برای پرسپولیس است. اما مطمئنم با توجه به شرایط، پرسپولیس برنده خواهد شد.

کد خبر 846308 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران اوسمار ویرا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است