Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حمیدرضا پوریوسف مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت:  با راه‌اندازی این مراکز تمامی خدمات به جامعه هدف بهزیستی از این طریق ارائه خواهد شد.

او افزود: هم اکنون ۸۲ هزار پرونده مستمری بگیران در بهزیستی استان وجود دارد که با راه‌اندازی این مراکز تمامی پرونده‌ها به مراکز خدمات مثبت زندگی واگذار خواهد شد و با توجه به محله محور بودن این مراکز و انجام فرایند‌ها به صورت الکترونیکی از این پس شاهد تسهیل در خدمت‌رسانی به این گروه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی با بیان اینکه برای دریافت مجوز تاسیس مراکز خدمات مثبت زندگی هزار و ۷۶ متقاضی و به ازای هر مرکز ۶ نفر ثبت‌نام کرده‌اند ادامه داد: از این تعداد ۶۰۰ متقاضی مجاز شدند و از این شمار نیز تعداد ۳۰۰ نفر پس از ارزیابی به مرحله مصاحبه حضوری دعوت شدند.

پوریوسف بیان کرد: تا پایان این هفته،  تاسیس ۱۸۱ مرکز خدمات مثبت زندگی در استان معرفی و موافقت‌نامه اصولی خود را دریافت می‌کنند و همزمان با سراسر کشور در هفته بهزیستی این مراکز در استان خراسان رضوی بهره‌برداری می‌شود.

 او با بیان اینکه امسال چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی است تصریح کرد: هفته بهزیستی امسال از ۲۱ تا ۲۷ تیر ماه با شعار شفافیت، تحول و ارتقای سلامت اجتماعی خانواده می‌باشد.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی تاکید کرد: بهزیستی در این ۴۰ سال فراز و نشیب‌های بسیار داشته و فعالیت‌های دیگری نیز مانند اورژانس اجتماعی، اقدامات مربوط به بیماران روانی مزمن و فعالیت‌های تخصصی به مسئولیت‌های بهزیستی افزوده شده است.
بیشتر بخوانید خدمت رسانی بهزیستی خراسان رضوی به ۷۵ بیمار جذامیپور یوسف اظهار کرد: سامانه شفافیت و سامانه دیده‌بان نیز به منظور دریافت نظرات و پیشنهادات در باره عملکرد بهزیستی در هفته آینده رونمایی خواهد شد.
او افزود: از سال گذشته تمامی پرداخت‌ها و خدمات بهزیستی به مددجویان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و سامانه صدور مجوز‌های بهزیستی نیز الکترونیکی شده و مجوز‌ها و فرزندخواندگی نیز از طریق سامانه الکترونیکی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام// ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی خراسان رضوی خدمات مثبت زندگی ارتقای سلامت اجتماعی خانواده خدمات اورژانس اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی خدمات مثبت زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری‌خواه اظهار کرد: این بارش‌ها در روزهای پایانی هفته شدت می‌گیرد که احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: افزایش دما، یکی دیگر از پدیده‌های جوی خراسان رضوی است که از امروز در استان آغاز و تا اوایل هفته آینده نیز ماندگار خواهد بود.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، نیشابور با پنج و داورزن با ۲۶ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.

غیوری‌خواه با بیان اینکه دمای فعلی مشهد ۱۸ درجه است، اضافه کرد: همچنین این کلانشهر روز گذشته نوسانات دمایی ۱۱ تا ۲۰ درجه سانتیگراد را به ثبت رسانده است و امروز نیز طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی بین ۱۲ تا ۲۱ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • تعهد اشتغال بهزیستی خراسان رضوی؛ ۷۸۲۳ نفر
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد