Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@08:40:58 GMT

عقیم‌سازی هر سگ چقدر هزینه دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۷۶۰۹

عقیم‌سازی هر سگ چقدر هزینه دارد؟

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سید آرش حسینی میلانی درباره بازدید خود از مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب در کهریزک گفت: هم اکنون در مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب در کهریزک، 1000 قلاده سگ مورد مراقبت و نگهداری قرار می گیرند؛ در حالی که ظرفیت این مرکز برای نگهداری و مراقبت از 300 قلاده سگ است. 

وی با اشاره به بخش‌های مختلف مرکز کهریزک اظهار داشت: مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب از بخش‌های درمانی، عقیم‌سازی، شست‌وشو، آشپزخانه و تهیه غذا، قرنطینه و نگهداری سگ‌های سالم و بیمار برخوردار است، اما ظرفیت محدودی است و ضروری است بخش های مختلف این مرکز به ویژه بخش‌های درمانی و عقیم سازی آن توسعه یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این عضو شورای شهر ادامه داد: البته شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل در حال احداث تاسیسات تکمیلی برای نگهداری سگ‌ها است. 

حسینی میلانی با بیان اینکه در مرکز کهریزک شاهد استقرار دائمی دامپزشک نیز هستیم، تصریح کرد: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل در حال گفت‌وگو با سازمان دامپزشکی هستند تا زمینه همکاری بیشتر میان مدیریت شهری و سازمان دامپزشکی به ویژه در موضوع سگ‌های بلاصاحب فراهم شود. 

وی در مورد آب آشامیدنی مورد استفاده سگ‌های بلاصاحب هم خاطرنشان کرد: وضعیت آب این مجموعه تا حدی بهبود یافته است. 

سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری درباره هزینه‌های عقیم‌سازی و درمان و نگهداری سگ‌های بلاصاحب هم ابراز داشت: عقیم سازی هر سگ حدود 500 تا 600 هزار تومان هزینه دارد و با سایر هزینه ها مجموعا به یک میلیون تومان می‌رسد.

حسینی میلانی با تاکید بر استفاده از ظرفیت سمن‌های محیط زیستی و حامیان حقوق حیوانات بیان کرد: یکی از ظرفیت‌هایی که باید در پیشبرد مسائل و حل و فصل مسائل شهری مورد توجه قرار داد، استفاده از ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌های محیط زیستی است. این تشکل‌ها فعالیت‌هایی را از قبل سامان داده بودند و نقاهت‌گاه‌هایی در برخی از مناطق دیگر ایجاد کرده‌اند. 

وی دغدغه‌های حامیان حقوق حیوانات را ارزشمند برشمرد و یادآور شد: سمن‌های فعال در این حوزه می‌توانند نقش مهمی در ساماندهی حضور سگ‌های بلاصاحب در مناطق شهری و همچنین کاهش هزینه‌ها ایفا کنند. 

حسینی میلانی ایجاد مراکز جدید نگهداری سگ‌های بلاصاحب دیگری در پهنه‌های مختلف شهر تهران را ضروری برشمرد و عنوان کرد: با توجه به آنکه تعداد سگ‌های بلاصاحب در مناطق همجوار شهری تهران و همچنین پارک‌های جنگلی زیاد است، ضروری است به منظور ارائه خدمات بهتر و رسیدگی های بهداشتی مراکز دیگری در مناطق مختلف شهر تهران ارائه شود. 

وی با تاکید بر انجام پایش‌های لازم برای برآورد فصلی جمعیت سگ‌های بدون صاحب در مناطق همجوار منطقه شهری تهران و پارک‌های جنگلی، گفت: اطلاعات دقیقی از وضعیت سگ‌های بلاصاحب در منطقه شهری تهران و میزان جمعیت آنها وجود ندارد و بدون داشتن این اطلاعات نمی‌توان چشم‌انداز جامعی در مورد ساماندهی سگ‌های بلاصاحب داشت و اقدام به تصمیم‌گیری در ابعاد مختلف کرد. 

رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شورای شهر با اشاره به لزوم تأمین برخی تجهیزات برای کلینیک درمانی در مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب در مرکز کهریزک و توسعه مراکز در دیگر پهنه‌های شهر تهران اظهار داشت: ضروری است با توجه به اهمیت موضوع و با همفکری شورا و شهرداری، اعتبار کافی برای تأمین زیرساخت‌ها، تجهیز بخش‌های درمانی و توسعه مراکز نگهداری اختصاص پیدا کند.

پربیننده ترین جوابیه وزارت کار به خبر اقتصاد آنلاین/ وزارت بهداشت مقصر آتش‌سوزی کلینیک سینا مهر است وضعیت اسفبار کرونا در تهران/ چرا کارمندان دور کار نمی‌شوند دفن ۷۰ کرونایی در بهشت زهرا در روز گذشته زالی به صحن شورا نیامد/ انتقاد جدی اعضا به اظهارات نماینده وزارت بهداشت در باب ایمنی سینا مهر وقتی هیچکس در حادثه آتش‌سوزی سینا مهر مقصر نیست!/ افرادی که می‌میرند، عدد نیستند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران عقیم سازی سگ قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت مرکز نگهداری سگ های بلاصاحب سگ های بلاصاحب حسینی میلانی عقیم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: یکی از پروژه‌های آینده منطقه چهار شهرداری قم، تکمیل فاز سوم بوستان خضر است.

علیرضا اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: یکی از اقدامات مستمر در منطقه چهار شهرداری قم توسعه و بهسازی فضای سبز است.

وی افزود: فاز دوم بوستان خضر در سال ۱۴۰۲ به پایان رسید و انجام مقدمات احداث فاز ۳ آغاز شده است. همچنین برای بوستان کوثر آب‌نما و روشنایی در حال تکمیل است و فاز سوم آن در دستور کار است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم خاطرنشان کرد: در بوستان زائر تکمیل آلاچیق‌ها و نمازخانه و سرویس بهداشتی در دستور کار است.

اقبالیان در خصوص میانگین هزینه‌های خدمات شهری منطقه ۴ به صورت ماهانه گفت: بخشی از هزینه در این زمینه مربوط به نیروی انسانی است و بخش دیگری هزینه‌های تهیه اقلام و ماشین‌آلات خدمات شهری است که در نهایت به ۱۵ میلیارد تومان می‌رسد.

وی افزود: دوسوم بودجه جاری این منطقه به هزینه‌های رفت و روب و خدمات شهری مربوط است.

کد خبر 746957

دیگر خبرها

  • مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟
  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول
  • هزینه نگهداری از پرخرج‌ترین خودروهای آمریکایی در حد خودروهای داخلی است!
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • تبدیل دره مخوف تهران به بزرگترین مرکز تفریحی شهر | پاتوق معتادها به اکوپارک تبدیل می‌ شود
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • نگهداری و نوسازی دیوار‌های صوتی در پایتخت
  • مختاری: سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای سبز مناطق کم برخوردار هزینه شد