Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یک مسؤول در دولت عربستان از وجود یک طرح دولتی برای اعمال تغییرات گسترده در ریاض، پایتخت این کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سایت شبکه العربیه،  فهد الرشید، رئیس سازمان مالکیت شهر ریاض خاطرنشان کرد، عربستان به رغم رکود اقتصادی ناشی از بحران شیوع ویروس کرونا و کاهش قیمت نفت، در مسیر برنامه‌ها و طرح‌ها برای توسعه شهر ریاض و تعداد ساکنان آن در دوره آتی قدم برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود، دولت سعودی 266.6 میلیارد دلار برای پروژه‌های کنونی و جدید اختصاص داده و حدود 800 میلیارد دلار برای مدت 10 سال آتی با مشارکت بخش خصوصی برای توسعه این شهر سرمایه‌گذاری کرده است.
فهد الرشید همچنین تصریح کرد، بر اساس این ایده، ریاض تا سال 2030 به شهری با 15 میلیون جمعیت تبدیل می‌شود و این رشد و توسعه وظایف جدیدی را ایجاد خواهد کرد.
وی تاکید کرد: ریاض در حال حاضر محور رشد و توسعه اقتصادی در عربستان و منطقه است‌. ما در حال حاضر طرح بلندپروازانه در چارچوب رویکرد 2030 در خصوص توسعه و بهبود اقتصاد و افزایش ساکنان ریاض طی 10 سال آتی در اختیار داریم.
فهد الرشید همچنین اظهار کرد، قرار است اکثر این پروژه‌ها برای توسعه این شهر  بین سال 2023 تا 2025 تکمیل شود اما بخش‌های مترو تا پایان سال جاری میلادی تکمیل خواهند شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عربستان تغییرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد

به گزارش قدس آنلاین، بعد از انتقال ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، حرف و حدیث‌های زیادی درباره تغییرات مدیریتی این باشگاه مطرح شد که حالا مشخص شده فعلا شاهد ایجاد تغییرات در ساختار مدیرتی پرسپولیس نخواهیم بود.

بر اساس اعلام مدیرعامل بانک شهر، رضا درویش تا پایان فصل به کارش در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • کنترل توپ های تماشایی ریاض محرز / فیلم
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • (ویدئو) تصاویری پر بازدید از صحرای بزرگ عربستان با عنوان «حومه آخرالزمانی ریاض»
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • ازسرگیری تلاش‌ها برای برقراری صلح در یمن
  • کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم