Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم ملی فوتبال ایران در راه آماده‌سازی خود برای مسابقات انتخابی جام جهانی قرار است چند دیدار تدارکاتی برگزار کند. تاریخ انتشار: 17:31 - 18 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۶۱۳

خبرگزاری میزان - شنیده‌ها حاکی از آن است که تیم ملی فوتبال ایران قرار است روز سوم سپتامبر (۱۳ شهریور ۹۹) در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکی از دو تیم ملی سوریه یا فلسطین می‌رود تا خود را بهتر آماده حضور در رقابت‌های انتخابی جام جهانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک از مسئولان فدراسیون فوتبال با تایید این خبر به خبرگزاری میزان گفت: در حال رایزنی با سوریه و فلسطین هستیم تا از بین یکی از این دو تیم در نهایت دیداری دوستانه در شهریور با در ورزشگاه آزادی برگزار کنیم. 

شاگردان دراگان اسکوچیچ همچنین، طبق برنامه از پیش تعیین شده، قرار است روز ۱۷ شهریور هم در دیداری دوستانه در تاشکند به مصاف تیم ملی ازبکستان برود.

همچنین برنامه بازی‌های تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی به شرح زیر است:

ایران - هنگ کنگ (۱۷ مهر)

کامبوج - ایران (۲۲ مهر)

ایران - بحرین (۲۲ آبان)

ایران - عراق (۲۷ آبان)

بیشتر بخوانید: برگزاری بازی تیم‌های ملی ایران و ازبکستان در فیفادی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ کنگ می‌رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات