Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@19:27:25 GMT

طرز تهیه لیموناد و خیار، نوشیدنی چربى سوز

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۷۶۴۶

طرز تهیه لیموناد و خیار، نوشیدنی چربى سوز

امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه لیموناد و خیار را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه لیموناد و خیار:

خیار ۲ عدد
عسل ۲ قاشق غذاخوری
آبلیمو ½ پیمانه
یخ ۵ عدد
نعناع ۱ پیمانه

طرز تهیه لیموناد و خیار:

برای تهیه لیموناد با خیار ابتدا همه مواد را در مخلوط کن ترکیب کنید، سپس از صافی عبور بدهید و با لیمو و نعناع سرو کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نوشیدنى بسیار چربى سوز است.

منبع: بیتوته

منبع: پارسینه

کلیدواژه: طرز تهیه لیموناد نوشیدنی چربی سوزی سبک زندگی پارسی خبر تهیه لیموناد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار می‌گذارید

به گزارش خبرآنلاین، عوارض خوردن زیاد شکر و نمک از زمان‌های قدیم کم و بیش برای همگان آشکار بوده تا جایی که این دو ماده خوراکی به دو قاتل سفید سلامت مشهور شده بودند. با این حال علاقه به شکر را به سادگی نمی‌توان کناز گذاشت. مقاومت در برابر هوس‌های قندی می‌تواند چالش برانگیز باشد.

همشهری آنلاین در گزارشی نوشت: از نظر فیزیولوژیکی، نوسانات در سطح قندخون، تغییرات هورمونی و کمبود مواد مغذی می‌تواند باعث ایجاد هوس به شکر و شیرینی شود. از نظر روانی، استرس، احساسات و عادات نیز می‌توانند در این هوس نقش داشته باشند. درک دلایل اصلی میل به شکر می‌تواند به مدیریت موءثر مصرف آن‌ها از طریق جایگزینهای سالم تر و تغییر سبک زندگی کمک کند. انتخاب نوشیدنی‌هایی که شیرینی طبیعی و فواید تغذیه‌ای را ارائه می‌دهند، می‌تواند به کاهش هوس به شیرینی و در عین حال به سلامت کلی کمک کند. در این مطلب به چند نوشیدنی با طراوت اشاره شده که می‌تواند هوس خوردن شکر را بدون به خطر انداختن سلامتی برطرف کند.

دمنوش‌های گیاهی

دمنوش های گیاهی مانند نعناع تند و بابونه، جایگزین‌های طبیعی شیرین و خوش طعمی برای نوشیدنی‌های شیرین هستند. این گزینه‌های بدون کافئین که در آب داغ غوطه‌ور شده‌اند، مایع خوراکی تسکین‌دهنده و آب‌رسانی را ارائه می‌کنند که هوس‌ به شیرینی را بدون افزودن شکر اضافی ارضا می‌کند.

میوه دم شده در آب

دم کردن آب با تکه‌هایی از میوه‌های تازه مانند توت ‌فرنگی، مرکبات یا خیار شیرینی لطیف و طعمی طراوت‌بخش بدون هیچ گونه قند اضافه ارائه می‌کند. میوه دم شده در آب، آبرسان، کم کالری و سرشار از ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان ها است که آن را به گزینه‌ای ایده آل برای صرف نظر از هوس به شکر تبدیل می کند.

آیس تی سبز

آیس تی سبز (چای سبز سرد) یک نوشیدنی با طراوت و مغذی است که طعمی از شیرینی طبیعی و مواد تقویت کننده آنتی اکسیدان را ارائه می‌دهد. این آیس تی که در عین حال که از هیدراتاسیون (آبرسانی) و سلامت کلی حمایت می‌کند، جایگزینی با طراوت برای چای‌های یخی شیرین است.

آب نارگیل

آب نارگیل یک نوشیدنی طبیعی شیرین و آبرسان است که الکترولیت هایی مانند پتاسیم و منیزیم را ارائه می‌دهد. آب نارگیل کم کالری و عاری از قندهای اضافه شده، یک نوشیدنی با طراوت برای برطرف کردن هوس به شکر و در عین حال حمایت از هیدراتاسیون است.

اسموتی‌های خانگی

اسموتی‌های خانگی که با ترکیبی از میوه‌ها و سبزیجات درست می‌شوند و منبعی از پروتئین به حساب می‌آیند، گزینه‌های مغذی و رضایت‌بخشی برای کاهش میل به شکر هستند. مواد تشکیل دهنده اسموتی را با آب یا شیر بادام شیرین نشده مخلوط کنید تا یک خوراکی خوشمزه و سالم داشته باشید.

لیموناد خانگی با استویا

لیموناد خانگی شیرین شده با استویا (شیرین کننده طبیعی بدون کالری)، جایگزینی است که احساس گناه مصرف شکر را در شما بر نمی‌انگیزد. برای تهیه این لیموناد خانگی آب لیموی تازه فشرده را با آب، استویا و یخ مخلوط کنید تا یک نوشیدنی با طراوت و آبرسان داشته باشید که هوس به شکر را بدون افزایش سطح قند خون ارضا می کند.

قهوه سرد با شیر بادام شیرین نشده

قهوه سرد که با شیر بادام شیرین نشده سرو می‌شود، یک نوشیدنی خامه‌ای و رضایت‌بخش بدون قندها و کالری‌های اضافه موجود در نوشیدنی‌های قهوه طعم‌دار با شکر است. برای طعم دادن بیشتر به این نوشیدنی بدون شکر، مقداری دارچین یا پودر کاکائو شیرین نشده اضافه کنید.

نعناع و چای سبز

این ترکیب ساده از چای سبز و برگ‌های نعناع، طعم‌های لطیفی را ایجاد می‌کند که مزه شیرینی به چای اضافه می‌کند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898597

دیگر خبرها

  • روش‌های خلاقانه و آسان برای برش زدن هنرمندانه میوه و خیار (فیلم)
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید
  • با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار می‌گذارید
  • تحت چه شرایطی می‌توان معامله را فسخ کرد؟
  • داوری: در تولید بذر هیبرید خیار به رقم ۱۰ میلیون عدد در سال نزدیک شده‌ایم
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید 
  • ۷ دلیل برای استفاده از سرکه سیب
  • ۷ دلیل استفاده از سرکه سیب | با این نوشیدنی موثر در کاهش وزن بیشتر آشنا شوید
  • قیمت میوه در میادین تره بار
  • برای سلامت استخوان‌ها این میوه را بخورید