Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام در نشست تخصصی عفاف و حجاب ، گفت: برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن که اغلب آن‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به خانواده‌ها القا می‌شود نیازمند اجرای برنامه‌های فرهنگی مدون هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او رعایت عفاف و حجاب اسلامی را یکی از ارزش‌های والای دین مبین اسلام بیان کرد و گفت: لزوم توجه بیشتر خانواده به سرمایه گذاری‌های معنوی ، عامل بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار کرد: پیوست فرهنگی باید از پشتوانه قانونی برخوردار باشد و تا مادامی که پیوست فرهنگی برای نهاد‌ها تعریف نشود نمی‌توان اقدامات فرهنگی را دقیق و به موقع اجرا کرد.

 یاسمی با بیان اینکه کشور ایران اسلامی دارای غنای فرهنگی فروان است ، ادامه داد: متاسفانه در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی ضعیف هستیم و اگر حرکتی داریم، لاک پشتی و بسیار کند است، به طوری که تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه توان مقابله با هجمه‌های فرهنگی امروزی را ندارد.

او مطرح کرد: اگر حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی بر اساس مدیریت مبتنی بر دانش و علم ساماندهی شود ، قطعا در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر خواهد بود.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی در سطح مناطق البرز با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

وی افزود: طبق توافق با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح پارک‌ها و محلات مختلف استان البرز در مناسبت‌های پیش رو اجرا خواهد شد.

به گفته نامداری، جامعه هدف ما در این راستا، بانوان، جوانان و کودکان هستند که جهاد تبیین، فرهنگ سازی، امیدآفرینی و توجه به جایگاه والای خانواده در سطح جامعه از مهم‌ترین سیاست‌های این اقدام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بر ضرورت اهمیت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در کشور و ایجاد نشاط میان اقشار مختلف جامعه به ویژه توجه به مناطق کم برخوردار تاکید کرد.

وی اولویت اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی البرز را در دهه‌های کرامت و ولایت در مناطق حسن آباد، شاهین ویلا، حصارک بالا، سهرابیه، کلاک و آق تپه مهرشهر عنوان کرد.

کد خبر 6086147

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در گرامیداشت روز «سنندج»
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است