Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از بازداشت مدیرکل سابق ورزش و جوانان فارس، چهار گزینه به‌عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان فارس مطرح بودند که سرانجام عباس حاجی‌زاده در نابسامان‌ترین دوران ورزش فارس مدیرکل استان شد تا روزهای سختی در پیش داشته باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری فارس از شیراز، پس از بازداشت حیدر علی کامیاب مدیرکل سابق ورزش و جوانان از تاریخ ۱۰ خرداد اداره کل ورزش و جوانان فارس بدون مدیرکل و سرپرست اداره می‌شد و در این مدت چهار گزینه به‌عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان فارس مطرح بودند که سرانجام عباس حاجی‌زاده در نابسامان‌ترین دوران ورزش فارس مدیرکل استان شد تا روزهای سختی در پیش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عباس حاجی‌زاده متولد  ۱۳۵۲ در شهرستان لامرد، دارای مدرک دکتری مدیریت ورزشی از دانشگاه تهران هست، معاون مدیرکل تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش‌وپرورش، کارشناس خبره و نماینده معاونت تربیت‌بدنی و سلامت در سازمان نوسازی  و توسعه و تجهیز مدارس کشور، رئیس کمیته همگانی فدراسیون بدمینتون، معاون اداره تربیت‌بدنی شهرستان شیراز، رئیس  هیئت بدمینتون استان فارس، سرپرست هیئت کبدی استان فارس، رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی استان فارس، رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی استان فارس و رئیس اداره تربیت‌بدنی لامرد ازجمله سوابق مدیریتی و اجرایی وی و داور ملی فوتبال و قضاوت در لیگ دسته اول کشور، مدرس رسمی داوری فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، ناظر داوری فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مسابقات کشوری و مربیگری تیم‌های منتخب دانش‌آموزی در مسابقات استانی ازجمله سوابق ورزشی عباس حاجی‌زاده است.

مراسم معارفه و ابلاغ حکم عباس حاجی‌زاده قرار است پنجشنبه 19 تیر با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شود. 

انتهای پیام/ م

منبع: فارس

کلیدواژه: عباس حاجی زاده فارس مدیرکل ورزش و جوانان فارس بازداشت ورزش ورزش و جوانان فارس عباس حاجی زاده استان فارس تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه سفر به خوزستان و بازدید از مشهد شهدا، شلمچه گفت: خداوند را شاکریم با جمعی از منتخبین جامعه ورزش در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کنیم.

احدی افزود: امروز فضای معنوی را در شلمچه در منطقه عملیاتی کربلای پنج پشت سر گذاشتیم و همه نسل‌های ورزشی از پیشکسوتان ورزش و جوان‌ترها حضور داشتند.

وی همچنین گفت: همین پیوند نشان می‌دهد که جامعه ورزش در کنار ۳هزار شهید ورزش کشور که در دفاع از کشورمان جان خود را فدا کردند، خواهند ماند و برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام از جان و شرفشان مایه می گذارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است