Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات ۱۲ عملیات اطفای حریق و ۴ عملیات امداد و نجات و حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی دیروز ۴۵۴ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۱۶ مورد منجر به عملیات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیاناتی با بیان اینکه ۱۵ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است، گفت: تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۲۵ همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل ۵۰ تماس اشتباه بوده و متأسفانه ۳۷۳ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی اضافه کرد: عملیات انجام شده در این مدت ۱۲ مورد آتش سوزی شامل ۲ مورد حریق منزل در هنرستان و نایب احمد، حریق باغ در اعتمادیه، نشت سوخت خودرو در شهرک مدرس و ۸ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در باغ ایرانی، بلوار چمران، اعتمادیه، شهرک فرهنگیان، میدان باباطاهر، تپه حاج عنایت، بلوار نجفی و میدان سپاه بوده است.

وی گفت: همچنین ۴ مورد عملیات امداد و نجات نیز شامل ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در بنی هاشم و جانبازان، واژگونی خودرو در بلوار فرودگاه و رها سازی اندام بدن از داخل اجسام فلزی در شهرک مدنی بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد: تعداد ۴ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

کد خبر 4968871

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی عملیات امداد و نجات ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام بیرجند شهرکرد ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز سه شنبه یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شکوهیه قم طعمه حریق شد که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی این حریق مهار شد.

۵ واحد خودرویی با ۱۹ آتش نشان از شهر قم و ۵ واحد با ۲۰ نفر از آتش نشانان مستقر در شهرک در عملیات اطفا حریق مشارکت داشتند و مانع از تسری و گسترش حریق به دیگر واحدهای تولیدی شدند.

عملیات اطفا حریق در این واحد تولیدی به صورت کامل انجام پذیرفته و عوامل آتش نشانی در حل لکه گیری هستند.

علت حادثه و میزان خسارت وارده این حریق اعلام نشده است.

این حادثه هیچ مصدومی نه از کارگران این واحد صنعتی و نه از عوامل آتش نشانی به دنبال نداشته است.

کد خبر 6086069

دیگر خبرها

  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد