Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی از اقدام مجلس یازدهم برای بررسی و تصمیم نمایندگان برای رد اعتبارنامه تاجگردون قدردانی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شورای تبیین مواضع بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی از اقدام مجلس یازدهم برای بررسی و تصمیم نمایندگان برای رد اعتبارنامه تاجگردون قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر است:

از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این عصر و عصرهای آینده می‌خواهم که اگر خدای نخواسته عناصر منحرفی با دسیسه و بازی سیاسی وکالت خود را به مردم تحمیل کردند، مجلس اعتبارنامه آنان را رد کنند و نگذارند حتی یک عنصر خرابکار وابسته به مجلس راه یابد. امام خمینی (ره)

۲ اسفند ۹۸، دستانی که با نیت خالصانه و در راه رضای خدا، نام نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی را بر کاغذهای سرنوشت نگاشتند و در صندوق‌های رأی انداختند، به طلب ظهور یک مجلس انقلابی به میدان آمده بودند. نتیجه انتخابات امیدی بر دل‌ها نشاند، یک مجلس انقلابی؛ چشم‌ها منتظر آغاز به کار مجلس و بالاخره آن انتظار به سر‌آمد، آغازین روزهای فعالیت مجلس یازدهم با یک امتحان بزرگ، اعتراض تعدادی نماینده شجاع به اعتبارنامه ۳ نماینده گره خورد.

و امروز ۱۸ تیر ۹۹ روز مهم این امتحان حساس بررسی اعتبارنامه آقای تاجگردون در صحن مجلس یود. خدا را شاکریم که خروجی جلسه غیرعلنی امروز، به تصمیماتی مطابق با اصول انقلاب و با معیار سنجش خطوط قرمز انقلاب و اسلام امیدوارمان ساخت.

ضمن سپاس از نمایندگانی که بدون ملاحظات شخصی و فقط بر اساس چارچوب‌های سوگند خورده، اقتدار نشان دادند و از آزمون نخست سربلند خارج شدند. از دیگر نمایندگانی که با رأی موافق و ممتنع که تعدادشان شایسته مجلس انقلابی نیست درخواست می‌کنیم در ادامه کار مجلس یازدهم، هیچ ملاحظه‌ای بر مصالح و معیارهای انقلاب چیره نشود و مجلسی رقم بخورد که خشنودی ولی فقیه زمان و بنیانگذار انقلاب را به‌همراه داشته باشد.

نمایندگان شجاعی که امروز با مخالفتشان به اعتبارنامه، سهمی در پررنگ شدن روحیه انقلابی در مجلس یازدهم داشتند، قطعاً ماجور درگاه خداوند هستند. منتخبان ملت در خانه ملت، بدانند چشم امید مردم شریف این مرز و بوم به تصمیماتی است که نمایندگان باید بگیرند. قطعاً هر تصمیمی که بر اصول انقلاب استوار باشد مایه سربلندی مجلس خواهد شد و  قصوری و کوتاه آمدن از اصول، زیبنده مجلس انقلابی نیست.

انتهای پیام/4118/

منبع: آنا

کلیدواژه: مجلس بسیج اساتید تاجگردون اعتبارنامه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مجلس انقلابی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحمد حسینی، درباره نحوه تعامل و همکاری دولت با مجلس جدید، اظهار کرد: بنای ما بر همکاری، همراهی و تعامل مثبت با مجلس بوده و آنچه که نمایندگان در بحث های نظارتی مطرح کردند، این موارد را به جد دنبال کردیم تا پاسخگو باشیم و در جایی که لازم هست، درباره آنها توضیح دهیم. یا در بحث تقدیم لوایح سعی کردیم در کمیسیون همراهی لازم را داشته باشیم و در صورت امکان نظرات را اصلاح کنیم. یا اگر طرح هایی دادند که مناسب بوده آن طرح را تأیید کنیم.

بنابر گزارش شفقنا، وی ادامه داد: قطعاً با مجلس جدید هم این رویه ها را ادامه خواهیم داد. در دو سال گذشته تجربه جدیدی به دست آوردیم و امیدواریم که مدیران ارشد ما از افراط و تفریط در این باره اجتناب کنند و یک رابطه حسنه، معقول و منطقی با نمایندگان عزیز داشته باشند.

حسینی تأکید کرد: روابط مثبت و همکاری دولت و مجلس به نفع کشور است تا اینکه اصطکاک وجود داشته باشد و تنش ایجاد شود و در نهایت کارها با مشکل رو به رو شوند.

وی با بیان اینکه قطعاً با هماهنگی، همدلی و هم اندیشی، بهتر از گذشته می توانیم عمل کنیم، گفت: دولت و مجلس یازدهم همکاری خوبی با یکدیگر داشتند و امیدواریم که در مجلس دوازدهم تعامل بهتری حاصل شود و در نهایت این همکاری و هماهنگی به نفع مردم باشد.

وی درباره پیگیری لوایح اولویت دار در مجلس جدید بیان کرد: تاکنون بالغ بر ۲۶۰ لایحه به مجلس تقدیم شد که تعدادی از این لوایح به قانون تبدیل شدند، ولی تعداد قابل توجهی هنوز باقی مانده و در نوبت بررسی هستند. لوایح یک فوریتی و دو فوریتی یا لوایح اولویت دار مشخص شدند و سعی داریم با همکاری نمایندگان این لایحه ها را به سرانجام برسانیم.

حسینی اظهار داشت: در حال حاضر به دنبال این هستیم که بررسی «بودجه» و «برنامه هفتم توسعه» در مجلس یازدهم به پایان برسد. در موضوعات اجتماعی نیز کمیسیون اجتماعی اصرار دارد که مساله تعیین تکلیف تعطیلات مشخص شود و به مجلس آینده واگذار نشود.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898571

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر