Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشید مظاهری، دروازه بان تراکتور و تیم ملی ایران، شوخی آرتم زیوبا با سردار آزمون را عادی تلقی کرده است.

طرفداری - در هفته بیست و ششم لیگ روسیه، زنیت با دو گل سردار آزمون نتیجه 4-2 کراسنودار را شکست داد. زنیت با این پیروزی، قهرمانی خود در فصل 20-2019 لیگ روسیه را مسجل کرد و برای دومین فصل متوالی فاتح لیگ روسیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هنگام جشن قهرمانی زنیت در رختکن این تیم، یک ویدیوی جنجالی منتشر شد که در فضای مجازی بسیار خبرساز شده است. در این ویدیو، آرتم زیوبا زوج سردار آزمون در خط حمله زنیت، یک شوخی غیراخلاقی با این مهاجم تیم ملی ایران انجام داد که این مسئله در روسیه هم خبرساز شده است. رشید مظاهری، دروازه بان تراکتور و تیم ملی ایران در گفتگو با یک سایت روسی، به این ویدیوی جنجالی واکنش نشان داد. به گزارش اسپورت روسیه، مظاهری در خصوص حواشی پیرامون سردار آزمون گفت:

دوستان، این فقط یک شوخی بود. مردم ایران می دانند که حرکت زیوبا و آزمون فقط یک شوخی بود. آن ها از قهرمانی زنیت در لیگ برتر روسیه خوشحال بودند و تصمیم گرفتند به شیوه ای طنز، خوشحالی کنند. مردم ایران، سردار آزمون را دوست دارند و مشخصا می دانند که این حرکت شوخی بوده است. فکر نمی کنم مشکلی برای سردار آزمون پیش بیاید.

در همین راستا بخوانید:

زنیت قهرمان فصل 20-2019 لیگ برتر روسیه شد؛ ششمین قهرمانی زنیت در تاریخ لیگ برتر روسیه

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سردار آزمون یک شوخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرمانده هوافضای سپاه: ادعای نفوذ آمریکائی‌ها در سیستم موشکی ایران دروغ است فرمانده هوافضای سپاه: کارخانجات تولیدی خود را در اعماق زمین و به صورت محرمانه تعبیه کرده ایم

دیگر خبرها

  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • اجازه بازگشت خدمه روس کشتی جنجالی توقیفی اسرائیل
  • سردار آزمون در رم قهرمان بوندسلیگا شد!
  • (ویدیو) ویدیوی جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور توسط علی اوجی
  • ببینید | ویدیوی جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور توسط آقای بازیگر!
  • سردار در رم قهرمان بوندسلیگا شد!
  • هیچ‌کس از درگیری بین ایران و اسرائیل که از کنترل خارج شود، سودی نخواهد برد
  • آزمون از فردا در تمرینات رم