Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به نقل از پایگاه خبری لبنان ۲۴، سفارت آمریکا در لبنان بیانیه‌ای را در خصوص سفر ژنرال «کنت مک کنزی» فرمانده سازمان «ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا» موسوم به «سنتکام» صادر کرد.

سفارت آمریکا در بیانیه یادشده اعلام کرد که ژنرال مک‌کنزی در سفری یک روزه به لبنان با «میشل عون» رئیس جمهور لبنان در کاخ «بعبدا» دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این بیانیه، طرفین بر اهمیت حفظ امنیت و ثبات لبنان و حاکمیت این کشور و در کنار شراکت قوی آمریکا و ارتش لبنان تأکید کردند.

در بیانیه صادر شده از سوی سفارت آمریکا، همچنین اشاره شده است که برخی مسئولان و افسران منطقه مرکزی خاورمیانه علاوه بر «دورتی شیا» سفیر آمریکا در بیروت و «رابرت ماین» وابسته نظامی آمریکا، ژنرال کنت مک کنزی را در این سفر همراهی می‌کردند.

ژنرال کنت مک کنزی در این سفر با برخی از سیاستمداران و نظامیان لبنانی از جمله نمایندگانی از وزارت دفاع و ارتش لبنان دیدار داشت.

در این گزارش همچنین اشاره شده است که فرمانده سنتکام در سفارت آمریکا در بیروت با برخی افراد دیدار داشته است.
گفتنی است در حالی ژنرال کنت مک کنزی با برخی چهره‌ها در سفارت آمریکا در بیروت دیدار داشته که منابع لبنانی اعلام کرده اند شماری از مردم لبنان در اعتراض به ورود مک کنزی به این کشور و دخالت‌های آمریکا در امور لبنان، تجمع اعتراضی به راه انداختند.

خبرنگار المنار امروز گزارش داده بود جوانان لبنانی در مسیر منتهی به فرودگاه جمع شده‌اند تا مانع از عبور کاروان مقامات سفارت آمریکا شوند. تجمع‌کنندگان با سر دادن شعارهایی، دخالت‌های آمریکا در لبنان و محاصره این کشور را محکوم کردند.

این تجمع پس از آن شکل گرفت که شهروندان از برگزاری مراسم سالگرد انفجار در پایگاه تفنگداران دریایی آمریکا آگاه شدند. قرار است «کنت مکنزی» فرمانده نیرو‌های مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام در این مراسم شرکت کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفارت آمریکا ژنرال مک کنزی تجمع اعتراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله لبنان: جنایت‌های رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهند ماند

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه المیادین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای تجاوز وحشیانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ساختمان « جمعیت پزشکی اسلامی» در شهرک الهباریه در جنوب لبنان را که به شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان منجر شد، به شدت محکوم کرد.
حزب الله لبنان در این بیانیه افزود: در اینجا قاطعانه اعلام می کنیم که تجاوز جنایتکارانه رژیم اشغالگر به شهرک الهباریه در جنوب لبنان بی پاسخ نخواهند ماند و این جنایت با مجازات سختی همراه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • درخواست آمریکا برای مشارکت ژنرال‌هایش در طراحی حمله به رفح
  • حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم
  • حزب الله لبنان: جنایت‌های رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهند ماند
  • هشدار سفارت آمریکا درباره خطر ترور در فرانسه
  • پاسخ موشکی سریع حزب‌الله به جنایت اشغالگران در جنوب لبنان
  • حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان/ پکن بیانیه صادر کرد
  • تحریم‌ های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان