Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@13:41:33 GMT

واکنش ستاره تراکتور به دیدار با استقلال

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۸۲۱۸

واکنش ستاره تراکتور به دیدار با استقلال

فخرالدینی مدافع راست تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد که وضعیت مبهم برگزاری دیدار این تیم برابر استقلال و بلاتکلیفی موجود برای نماینده فوتبال تبریز خوب نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلاد فخرالدینی درباره وضعیت تراکتور بعد از پیروزی برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت:

شرایط تیم ما خوب است و به کسب این برد نیاز مبرمی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما حتی در بازی با نساجی هم باید سه امتیاز را می‌گرفتیم، ولی به حق‌مان نرسیدیم. این برد وضعیت تیم ما را بهتر کرد، ولی هنوز راه سختی در پیش مانده است و هفت بازی سخت دیگر در لیگ برتر داریم.

میلاد فخرالدینی مدافع راست تیم فوتبال تراکتور در ادامه تأکید کرد:

ما تا پایان فصل دو هدف مهم داریم، اول اینکه در لیگ برتر سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم تا خیال‌مان از این بابت راحت باشد و هدف دوم‌مان هم قهرمانی در جام حذفی است. البته رقیبان سرسختی پیش رو داریم، ولی ما تراکتور هستیم و می‌توانیم به هدف‌های‌مان برسیم.

میلاد فخرالدینی درباره وضعیت استقلال و احتمال لغو بازی این هفته تراکتور تصریح کرد:

از قبل هم قابل پیش‌بینی بود که اگر لیگ برتر شروع شود، این مسائل ایجاد خواهد شد و مسئولان باید فکر اساسی در این زمینه می‌کردند. ما بازی قبلی را برده و روی دور برد افتاده بودیم. این بهترین فرصت بود تا در بازی بعدی استقلال را شکست بدهیم و فاصله را با این تیم بیشتر کنیم، ولی حالا بحث لغو بازی مطرح است. اگر این اتفاق رخ بدهد، ما یک هفته از شرایط بازی دور می‌شویم که این بلاتکلیفی اصلاً برای تراکتور خوب نیست.

تسنیم

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور تراکتور لیگ برتر ایران میلاد فخرالدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس/ تراکتور پس از تغییرات
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال