Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:11:22 GMT

رونمایی سعادتمند از ۲ عضو جدید باشگاه استقلال

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۸۲۴۸

رونمایی سعادتمند از ۲ عضو جدید باشگاه استقلال

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال امروز(چهارشنبه) با صدور احکامی جداگانه سهیل گوهری و محسن خمارلو را به بدنه باشگاه اضافه کرد.

گوهری قرار است به عنوان سرپرست روابط عمومی باشگاه استقلال فعالیت کند و خمارلو در سمت سرپرستی معاونت فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال مشغول خواهد شد.

استقلال مدتی بود که در بخش روابط عمومی مسوولی نداشت ولی حالا با این ۲ انتصاب احتمالا در این بخش مشکلات رفع و رجوع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در این روزها آبی‌پوشان تهرانی درگیر کرونای بازیکنان و اعضای خود هستند و در هفته بیست و سوم مقابل پارس جنوبی جم به میدان نرفتند و وضعیت بازی‌شان مقابل تراکتور در هفته بیست و چهارم نیز مشخص نیست. آنها در چند روز اخیر تمرینی هم نداشته‌اند و بازیکنان در قرنطینه به سر می‌برند.

منبع: باشگاه استقلال برچسب‌ها باشگاه استقلال احمد سعادتمند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال احمد سعادتمند باشگاه استقلال احمد سعادتمند باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ در بخشی از متن این حکم آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ، به عنوان سرپرست معاونت «توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش» شرکت بیمه دی منصوب می‌شوید. در این راستا انتظار می‌رود با بهره‌مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بیمه دی و سرلوحه قراردادن راهبردها، برنامه‌ها و اصول تبیین شده‌ی شرکت مشتمل بر «شفافیت»، «حرفه‌ای‌گری»، «دلبستگی سازمانی» و «مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی» و همچنین همکاری با معاونین و مدیران محترم ستادی، زمینه‌ی تحقق اهداف و برنامه‌های شرکت بیمه دی را، فرآهم نمایید.»

گفتنی است؛ حسین یاوری یکی از فعالین صنعت بیمه بوده و سوابق ارزنده‌ای در این رابطه دارد.
روابط عمومی شرکت بیمه دی ضمن تبریک، برای ایشان آرزوی موفقیت روز افزون دارد.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد
  • نجات مرد میانسال از چاله آسانسور در مشهد
  • واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان در اردکان
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی