Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@18:59:10 GMT

برگزاری مسابقه نویسنده کوچولو در فارس

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۸۴۰۸

برگزاری مسابقه نویسنده کوچولو در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی امید بخش معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان کرد: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، یک مؤسسه فرهنگی و هنری با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسابقه نویسنده کوچولو را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، تصریح کرد:مسابقه نویسنده کوچولو در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای خلاق کودکان و نوجوانان در زمینه نویسندگی برگزار می‌شود.

امید بخش ادامه داد: بخش ویژه  مسابقه  نویسنده کوچولو به نوشته‌های کودکان و نوجوانان از دفاع مقدس اختصاص دارد که این بخش در راستای آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با دفاع مقدس و ارزش‌های آن افزوده شده است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: کودکان و نوجوانان ۹ تا ۱۲  سال علاقمند به شرکت در  مسابقه  نویسنده کوچولو باید آثار خود را حداکثر تا ۳۱ تیرماه امسال در یک صفحه ورد، به شماره ۰۹۹۲۷۹۷۸۲۸۵ در واتساپ یا به رایانامه avaye.yare.mehraban@gmail.com ارسال کرده و برای  آگاهی بیشتر می‌توانند به آدرس avaye.yare.mehraban در اینستاگرام مراجعه کنند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد کودکان و نوجوانان دفاع مقدس کودکان و نوجوانان نویسنده کوچولو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   در دیدار آب سوران مدیرکل کانون استان با فرماندار شهرستان چالدران، فعالیت های انجام شده در حوزه کودکان و نوجوانان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

آب سوران با بیان اقدامات صورت گرفته در کانون این شهرستان در سال گذشته از رشد فعالیت ها خبر داد.

اجرای فعالیت های عمومی، برگزاری کارگاه های تخصصی، توجه به فعالیت های کتاب محور و مناسبت های ویژه از مهم ترین آنها بود.

ایشان ضمن تشکر از زحمات فرمانداری، حمایت مسئولان شهرستانی را لازمه‌ی تحقق اهداف و پیشبرد برنامه‌های بلند مدت فرهنگی ذکر کرد.

فرماندار چالدران نیز ضمن قدردانی از حضور مدیر کل کانون در شهرستان به جهت پی گیری ها و برطرف نمودن مسائل کانون، از اهمیت و نقش کانون در پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان سخن گفت.

عبدالله نژاد در ادامه، کانون را مکمل برنامه های آموزش و پرورش دانست و افزود: فعالیت های فرهنگی و هنری کانون ضریب هوشی کودکان را بالا برده و در پرورش استعداد آنها کمک بسزایی دارد.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به حضور تماشاخانه سیار کانون در سال گذشته در این شهرستان گفت: برنامه های فرهنگی و هنری اخیر صورت گرفته توسط این مجموعه برای کودکان، نوجوانان و خانواده های آنها تاثیرگذار بود.

کارشناس فرهنگی استان و مربی مسئول کانون چالدران در این دیدار مدیر کل را همراهی کردند.

دیگر خبرها

  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت دریافت فرزندخوانده هستند
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد