Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@05:57:10 GMT

ذوب‌آهن در لیگ برتر بسکتبال تیم‌داری نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۸۴۹۷

ذوب‌آهن در لیگ برتر بسکتبال تیم‌داری نمی‌کند

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، برنامه‌ای برای تیم‌داری در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که فدراسیون بسکتبال و تیم‌های متقاضی برای تدارک فصل جدید لیگ برتر بسکتبال آماده می‌شوند، خبر عدم تیم‌داری باشگاه‌های بزرگی مثل پتروشیمی بندر امام و ذوب‌آهن اصفهان برای فدراسیون، هواداران و بازیکنان بسکتبال به هیچوجه خوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با پشتوانه صنعتی یکی از تیم‌‌های ریشه‌دار بسکتبال ایران است که در فصل گذشته، بودجه قابل توجهی را برای تیم بزرگسالان فعالیت می‌کرد. نظر مسئولان شرکت ذوب‌آهن برای فصل 1400-1399 اما کاملاً با فصل گذشته متفاوت و البته غافلگیر کننده است. ذوب آهن برای فصل تیم بسکتبال مردان خود در فصل آینده، هیچ بودجه‌ای را در نظر نگرفته است تا نام این باشگاه اصفهانی هم در کنار پتروشیمی و شهرداری گرگان در لیست غایبان بزرگ لیگ برتر بسکتبال ثبت شود.

تهدید جدی شهرداری گرگان به کناره‌گیری از لیگ برتر بسکتبال/ فدراسیون دست گرگان را خالی گذاشتتصمیم فدراسیون بسکتبال تغییر نمی‌کند؛ لیگ برتر بدون معرفی قهرمان و نماینده در آسیا ناتمام ماند

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بسکتبال بیشتر بخوانید... علی‌نژاد از فدراسیون بسکتبال بازدید کرد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال لیگ برتر بسکتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامد حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال

اسطوره بسکتبال ایران و کاپیتان تیم نفت، بهترین بازیکن شب سوم بازی‌های پلی‌آف لیگ برتر شد.

به گزارش ایسنا، در پایان بازی‌های سوم سری‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، حامد حدادی سنتر و فوق ستاره تیم بسکتبال نفت آبادان، با عملکردی درخشان مقابل تیم طبیعت، بهترین بازیکن شد.

کاپیتان تیم نفت در بازی سوم مقابل طبیعت، با ثبت ۱۸ امتیاز، ۲۰ ریباند و ۸ پاس گل، تنها دو پاس گل کم داشت تا تریپل‌دبل کند و با کارایی ۳۱، تاثیرگذارترین بازیکن چهار بازی شب سوم پلی‌آف‌ها بود. این بازی با پیروزی ۸۵ - ۸۲ نفت به پایان رسید تا شاگردان حماد سامری، سری را ۲ بر یک پیش بیفتند.

دومین بازیکن برتر شب سوم پلی‌آف‌ها نیز امیرحسین یازرلو، فوروراد جوان تیم کاله بود. او در بازی سوم مقابل ذوب‌آهن ۳۰ امتیاز، ۲ ریباند و ۳ پاس گل را به ثبت رساند تا با کارایی ۳۱، نقش پررنگی در پیروزی ۱۰۵ - ۸۰ تیم خود داشته باشد. 

سومین بازیکن تاثیرگذار نیز ارسلان کاظمی، کاپیتان تیم شهرداری گرگان بود که با ۱۴ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۳ پاس گل، موفق به ثبت دبل‌دبل شد و کارایی ۳۱ را در ترکیب مدافع عنوان قهرمانی داشت. گرگان بازی سوم مقابل لیموندیس را هم با نتیجه ۷۳ - ۸۸ برد تا با سه برد متوالی برنده سری شده و به عنوان نخستین تیم راهی نیمه‌نهایی لیگ برتر شود.

چهارمین بازیکن برتر شب سوم پلی‌آف هم متین آقاجان‌پور، فوروارد تیم کاله مازندران بود. او در دیدار مقابل ذوب‌آهن که با پیروزی ۱۰۵ - ۸۰ کاله همراه شد، ۳۲ امتیاز، ۳ ریباند و ۴ پاس گل داشت و تاثیرگذاری ۲۷ را در ترکیب شمالی‌ها به ثبت رساند.

امتیاز آورترین بازیکنان در بازی‌های شب اول پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال نیز به شرح زیر بودند: 

۱- جردن استیونس (طبیعت تهران): ۳۷ امتیاز

۲- متین آقاجان‌پور (کاله مازندران): ۳۲ امتیاز

۳- امیرحسین یازرلو (کاله مازندران): ۳۰ امتیاز

۴- جلن بردلی (لیموندیس شیراز): ۲۶ امتیاز

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| ذوب آهن و مهرام به نیمه نهایی رسیدند
  • تلاش ۶ تیم برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • حامد حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • پایان همکاری محمدرضا اسلامی با تیم بسکتبال لیموندیس
  • سقوط رعد و مس رفسنجان به لیگ دست یک بسکتبال
  • پخش دیدار یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال از شبکه ورزش
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۵ فروردین
  • نخستین برد کاله در پلی آف لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال