Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ ادعای جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا، با واکنش یک مقام روسیه مواجه شد.

بولتون در پاسخ به گزارشگر ویژه سازمان ملل در پیامی توییتری نوشته بود: «درباره ترور ژنرال سلیمانی پاسخگوی سازمان ملل نیستیم. آمریکا از شورای حقوق بشر خارج شده و پاسخگوی هیچ‌ نهادی نیست.»

در واکنش به این توییت بولتون، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین نوشت: «ترور مقام یک کشور خارجی در خاک یک کشور ثالث، اجرای قانون اساسی آمریکا است؟»

 

​گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در تازه ‌ترین گزارش خود تایید کرد که اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن شهید قاسم سلیمانی نقض قوانین بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار مرتبط گزارشگر ویژه حقوق‌ بشر: ترور سردار سلیمانی «نقض منشور سازمان ملل» بود محمد شریف: ایران باید تلاش می کرد مسأله ترور سردار سلیمانی در شورای امنیت مطرح شود آخرین تحولات پرونده ترور سردار سلیمانی بررسی شد شناسایی افرادی که در ترور سردار سلیمانی نقش داشتند شخصیت غیرقابل اعتماد ترامپ و ترور سردار سلیمانی مذاکره با آمریکا را مشکل کرده است پیگیری پرونده ترور سردار سلیمانی در مراجع بین المللی سیا حاضر به همکاری در مورد پرونده ترور سردار سلیمانی نشد پاسخ دادستانی آلمان به شکایت در خصوص ترور سردار سلیمانی نتیجه کمیته تحقیق ترور سردار سلیمانی در عراق اعلام شد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا جان بولتون میخائیل اولیانوف ترور سردار سلیمانی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ترور سردار سلیمانی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاستمدار اسرائیلی: الان وقت جنگ با ایران است؟ / ترور سردار زاهدی یک تصمیم کوته بینانه است

به گزارش صدای ایران، ارایل لین، سیاستمدار راستگرا و عضو حزب لیکود، در گزارشی به این موضوع میپردازد که نباید بخاطر درخواست احساسی عده‌ای در داخل جامعه رژیم صهیونیستی، با ایران وارد جنگ شد چرا که اکنون اسرائیل توانایی انجام چنین کاری را ندارد و عملیات ترور سردار زاهدی، یک اقدام کوته بینانه بود.

ارایل لین در این گزارش می‌نویسد:

«از زمان حمله ایران، فضای شکل گرفته در اسرائیل که ریشه‌های عاطفی آن را به راحتی می‌توان فهمید، این است که اسرائیل باید به حمله ایران پاسخ دهد. این فضا و اظهارات متعدد آن، از جمله برخی گزارش‌ها در رسانه ها، مرا به یاد کتاب "رژه حماقت" باربارا تاچمن می‌اندازد، که در آن او توصیف می‌کند که چگونه کل ملت ها، در حماقتی که توصیف آن دشوار است، در کشمکش‌های غیرضروری فرو می‌روند که به بهای ریخته شدن خون‌های زیادی از آنها تمام شد ولی هیچ سودی برای آنها نداشت.»

دیگر خبرها

  • تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از ایران نگران‌کننده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • سیاستمدار اسرائیلی: الان وقت جنگ با ایران است؟ / ترور سردار زاهدی یک تصمیم کوته بینانه است
  • واکنش ایران به گورهای جمعی در بیمارستان ناصر غزه
  • واکنش کنعانی به کشف گور‌های دسته جمعی در بیمارستان ناصر غزه
  • واکنش کنعانی به کشف گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر غزه
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟