Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:34:59 GMT

سفر معاون وزیر بهداشت به مشهد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۸۵۵۰

سفر معاون وزیر بهداشت به مشهد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بازدید از روند خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های مشهد به این شهر سفر کرد.   او در ابتدای سفر از بخش‌های مختلف اورژانس مرکزی بیمارستان قائم (عج) مشهد بازدید کرد و در جریان اقدامات انجام شده و روند خدمات رسانی به بیماران در این مرکز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  دکتر حسن خداپرست مدیر بیمارستان قائم (عج) مشهد نیز در این مراسم گفت: به منظور یاری رساندن به تیم‌های فعال در مراکز ریفرال کرونا، تیم‌های پرستاری فعال در بخش‌های غیر اورژانسی این مرکز برای خدمت به بیماران کرونایی به بیمارستان امام رضا (ع) این شهر اعزام شده‌اند.   او با بیان اینکه از تمامی بیماران مراجعه کننده و بستری در این مرکز تست کرونا گرفته می‌شود، افزود: در صورت مثبت بودن نتیجه آزمایش بیماران، ادامه روند درمان آنان در بیمارستان‌های مرجع امام رضا (ع) و شریعتی مشهد انجام می‌شود.   مدیر بیمارستان قائم (عج) مشهد ادامه داد: در موج نخست شیوع بیماری کرونا، بیمارستان قائم (عج) مشهد یکی از مراکز اختصاصی ویژه درمان کرونا بود، اما در موج دوم شیوع این بیماری بیمارستان‌های امام رضا (ع) و شریعتی برای این منظور اختصاص یافته‌اند.   دکتر جان بابایی در این سفر از پروژه در حال ساخت بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد نیز بازدید کرده و پس از بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) با اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مشهد دیدار خواهد داشت.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر بهداشت ویروس کرونا بیمارستان ها خدمت رسانی بیمارستان قائم امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بیمارستان ولیعصر شهرستان بردسکن گفت: با هدف افزایش رضایتمندی بیماران و همراهان با مشارکت خیران عملیات اجرایی دو طرح سالن انتظار و بخش قلب و اعصاب در بیمارستان ولیعصر این شهرستان آغاز شده است.

 رضا ذبیحی افزود طرح سالن انتظار در مساحت ۸۰ متر مربع با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی در حال اجراست و امید می‌رود این طرح  در شش ماهه دوم امسال تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی گفت: طرح بخش داخلی قلب و اعصاب نیز با ۱۸۰ متر مربع با پیش بینی ۱۶ تخت با ۲۰ درصد  پیشرفت در حال اجرا است و مشارکت خیران در این طرح  تاکنون ۴۵۰ میلیون تومان بوده است.

مدیر بیمارستان ولیعصر بردسکن ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های حوزه ستادی شبکه بهداشت و درمان و مجموعه مدیریتی بیمارستان ولیعصر و مشارکت خیران تا پایان امسال شاهد تکمیل این دو بخش و سالن انتظار باشیم.

دیگر خبرها

  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!