Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه آمریکا در کنفرانس خبری که داشت بار دیگر خواستار تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران توسط شورای امنیت سازمان ملل شد. تاریخ انتشار: 19:16 - 18 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۹۸۵

خبرگزاری میزان - مایک پمپئو، در کنفرانس خبری روز چهارشنبه در واکنش به سوالی که یک خبرنگار از او درباره نقش احتمالی رژیم صهیونیستی در حادثه نطنز پرسیده بود گفت: در این مورد اظهار نظر نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی صبح روز پنجشنبه (۱۲ تیرماه) از به وقوع پیوستن حادثه در یکی از سوله‌های در حال تکمیل در محوطه باز سایت نطنز خبر داده بود.

وزیر امور خارجه آمریکا در این کنفرانس خبری بار دیگر خواستار تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران از شورای امنیت سازمان ملل متحد شد. 

بیشتر بخوانید: پمپئو: فروش سلاح گرم روس‌ها به طالبان جان آمریکایی‌ها را تهدید می‌کند

پمپئو در این خصوص گفت: شورای امنیت برای این که از درگیری‌های بیشتر در منطقه جلوگیری کند باید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران را تمدید کند. ایران به محدودیت‌های تسلیحاتی سازمان ملل که کمتر از ۴ ماه دیگر منقضی می‌شوند پایبند نیست.

وزیر خارجه آمریکا همچنین در ادامه مدعی شد که ایران از تسلیحات خریداری‌ شده پس از انقضای این تحریم‌ها به منظور اهداف صلح‌آمیز استفاده نخواهد کرد.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مایک پمپئو سازمان ملل تحریم های تسلیحاتی علیه ایران سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند

به گزارش همشهری آنلاین وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۴ شخص و ۲ نهاد را در ارتباط با ایران در لیست تحریم‌های خود قرار داده است. این تحریم‌ها به بهانه دخیل بودن این اشخاص و نهادها در حملات سایبری به سازمان‌های دولتی ایالات متحده اعمال شده است.

کد خبر 846802 برچسب‌ها خبر ویژه ایران و آمریکا

دیگر خبرها

  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • درخواست سوئد برای تحریم جدید علیه انرژی روسیه
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران در آستانه اجلاس اتحادیه اروپا
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • بورل: شورای اروپا درباره تشدید تحریم‌ ایران‌ رایزنی می‌کند
  • بورل: شورای اروپا درباره تشدید تحریم ایران رایزنی می‌کند
  • ارسال سلاح به کی‌یف و اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران