Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان در قصرقند گفت: امسال 60 میلیارد تومان اعتبار از جانب بنیاد مستضعفان برای پیشرفت و آبادانی شهرستان قصرقند در نظر گرفته شده که اعتبار خوبی است و با توجه به محدودیت منابع باید با دقت و نظرات تخصصی و در جای مناسب هزینه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، پرویز فتاح در  سفر به شهرستان قصرقند؛ «پایلوت آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان در استان سیستان و بلوچستان»، اظهار کرد: ما خادم مردم هستیم و از این نظر مسئولیت ما در کشور بسیار سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ما باید به مردم احترام بگذاریم و تلاش کنیم آنها را درک کنیم و این خادمی را به‌معنای واقعی جامه عمل بپوشانیم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: مردم قصرقند و همه مردم سیستان و بلوچستان بسیار مهمان‌نواز و دوست‌داشتنی هستند و این وظیفه بر دوش ما را سنگین‌تر می‌کند، چرا که با وجود محرومیت‌های فراوان موجود در استان همه‌جوره پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

فتاح عنوان کرد: امید داریم با توجه به پای‌کار بودن مردم این شهرستان اتفاقات خوبی در قصرقند رقم بخورد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: امسال 60 میلیارد تومان اعتبار از جانب بنیاد مستضعفان برای پیشرفت و آبادانی شهرستان قصرقند در نظر گرفته شده که اعتبار خوبی است و با توجه به محدودیت منابع باید با دقت و نظرات تخصصی و در جای مناسب هزینه شود. آماده هستیم این اعتبار را به‌طور کامل تخصیص دهیم.

وی تصریح کرد: نباید با تعریف پروژه‌های متعدد خودمان را زمین‌گیر کنیم؛ باید با تعریف و انتخاب دقیق پروژه‌ها با زمان‌بندی مشخص به پیشرفت شهرستان‌های هدف کمک کنیم. مصمم هستیم همه پروژه‌های نیمه‌تمام بنیاد مستضعفان در مناطق هدف به‌سرعت به اتمام برسد.

فتاح گفت: بنیاد در هر شهرستان هدف سه سال حضور خواهد داشت و هدف اصلی آن ایجاد انگیزه و توانمندسازی مردم جهت مشارکت در آبادانی و پیشرفت شهرستان است. مردم باید در همه فعالیت‌های بنیاد در شهرستان‌های هدف مشارکت کنند تا به نتایج مطلوبی دست یابیم.

رئیس بنیاد مستضعفان تأکید کرد: بنیاد در زمینه مقابله با شیوع کرونا بیشترین کمک را میان استان‌های کشور به سیستان و بلوچستان داشته است و این موضوع را وظیفه می‌داند. تلاش داریم سرمایه‌گذاری و فعالیت بنیاد مستضعفان را در این استان گسترش دهیم.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان رئیس بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی میزان پیشرفت مصوبات سفر رئیس جمهور به قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در حاشیه این جلسه با بیان اینکه بمنظور بررسی میزان پیشرفت طرح ها و تصمیم گیری برای سفر دوم ریاست جمهوری و هیئت دولت به قم این جلسات برگزار می شود گفت: میزان پیشرفت پروژه ها بر اساس میزان تخصیص اعتبار و مشکلات اجرایی پیش روی طرح ها در این نشست ها بررسی می شود.
مهدی متقیان افزود: بررسی ها نشان می دهد طرح های دور نخست سفر ریاست جمهوری با توجه به میزان تخصیص اعتبار پیشرفت مناسبی دارند.
وی گفت: با حضور مدیران دستگاه ها برای دور بعدی سفر، تخصیص اعتبار طرح های دور نخست و سایر طرح های زیر ساختی، عمرانی و انرژی در دستور کار قرار دارد.
در دور نخست سفر دولت سیزدهم به قم ۱۴۸ پروژه و مصوبه با اعتباری بالغ بر ۴ هزار ۲۵۰ میلیارد تومان به تصویب رسید

دیگر خبرها

  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد
  • اتصال زیست‌بوم فناوری به عرصه آبادانی با «آبادیران»
  • پیشرفت ۳۰ درصدی طرح اضطراری آبرسانی به شهر طبس
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است
  • بررسی میزان پیشرفت مصوبات سفر رئیس جمهور به قم
  • سپاه، پناه مردم و مستضعفان است
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • مساعدت ۴ میلیارد تومانی مردم اردبیل به حساب ۱۰۰ امام (ره)