Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کوروش محمدی رییس هیات گلف اصفهان افزود: با ساخت سایت آموزشی گلف می‌توانیم در راستای توسعه رشته ورزشی گلف در استان اصفهان گام‌های موثری برداریم و ورزشکاران تمرینات کمی و کیفی خود را ارتقا دهند.

او هزینه برآورد ساخت این سایت را افزون بر ۳۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: پس از بهره برداری روزانه ۴۰ تا ۵۰ نفر گلف‌باز زیر نظر مربیان خواهند توانست به تمرین مهارت‌های مختلف مانند انواع ضربات و چگونگی امتیازگیری بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس هیات گلف اصفهان با تاکید بر اینکه تامین این مبلغ از سوی هیات مقدور نیست و به همکاری فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان و نیکوکاران ورزشی نیاز دارد، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود طی روز‌های آینده و با بهتر شدن شرایط مرتبط با کرونا عملیات اجرایی آن آغاز شود.

محمدی به افزایش شمار بازیکنان و علاقه‌مندان به گلف و مینی گلف در استان اشاره کرد و گفت: تا قبل از سال ۹۸ شمار مربیان و بازیکنان به انگشتان یک دست هم نرسید، اما با برنامه ریزی و برگزاری چند دوره بویژه در ارتباط با استعدادیابی هم اکنون در استان اصفهان افزون بر ۲۵۰ نفر به این ورزش مشغولند.

او برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری در استان را ضروری خواند و تصریح کرد: برای برگزاری دوره‌های مربیگری درجه ۲ و ۳ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و موازین پیشگیری بیماری کووید ۱۹ و همچنین به صورت مجازی هماهنگی کرده‌ایم.

این رییس هیات، زمین گلف مجموعه ورزشی نقش جهان را به عنوان یکی از زمین خوب کشور ارزیابی کرد و اظهارداشت: سال گذشته عملیات عمرانی و بهسازی این مجموعه به خوبی انجام شد و می‌توان از آن به عنوان یک زمین متوسط رو به بزرگی کشور که قابلیت برگزاری مسابقات را دارد یاد کرد.

محمدی با بیان اینکه گلف و مینی گلف ورزشی سالم است که می‌تواند روز به روز در بین خانواده‌ها فراگیرتر شود، خاطرنشان کرد: اکنون برای مثال جمعی از کارمندان دولتی، اصحاب رسانه، کارکنان شهرداری و دیگر اقشار زیر نظر مربی به رشته مشغول شده‌اند.

او درباره ملی‌پوشان اصفهانی گلف تصریح کرد: ۲ نوجوان دختر از اصفهان در تیم ملی هستند و تمرینات آن‌ها به صورت ویژه برگزار می‌شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برگزاری دوره های مربیگری توسعه رشته ورزشی گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی  انتخابات ریاست و اعضای هیات رئیسه هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه 28 فروردین ماه از  ساعت 10:30 ،با رعایت مفاد اساسنامه برگزار می شود.

ریاست هیئت فوتبال استان گیلان سال‌ها است برعهده قربانعلی الماسخاله قرار دارد و او در انتخابات پیش رو نیز یکی از کاندیداها است. فاضل بازیار، محمد حق‌شناس، مهدی خدمت‌بین‌دانا ، اسماعیل رجب‌زاده و نقی هدایت سایر نامزدهای حضور در انتخابات هیئت فوتبال گیلان برای صندلی ریاست محسوب می‌شوند.

باید دید در مجمع انتخاباتی روز 28 فروردین که اولین انتخابات فوتبالی در سال 1403 محسوب می‌شود، در نهایت چه کسی روی صندلی ریاست هیئت فوتبال گیلان خواهد نشست.

دیگر خبرها

  • حمایت کامل از قهرمانان ورزشی با کمک صنایع و معادن
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • راه اندازی سامانه پایش حاکمیت شرکتی در توانیر
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • ضیافت افطاری ایتام قم به میزبانی هیات خادم الرضا (ع) برگزار شد
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی