Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین معبودی روز چهارشنبه در بازدید از عملیات اجرایی این پروژه اظهارداشت: برای عملیات اجرایی این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد تاکنون ۴۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل این پایگاه و تجهیز آن ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار جدید نیاز است، افزود: از مبلغ ۴۳ میلیارد ریال اعتبار قبلی هزینه شده برای اجرای این پروژه ۳۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات جمعیت هلال احمر و ۶ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان اردبیل تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهارداشت: با توجه به همت پیمانکار مجری برای تکمیل پروژه در حال ساخت پایگاه جاده‌ای هلال احمر ، عملیات اجرایی ساخت بزرگترین پایگاه امدادی بین‌شهری استان اردبیل در گردنه الماس خلخال تا ۱۵ مرداد ماه امسال پایان یافته و این پروژه قابل افتتاح در هفته دولت امسال خواهد بود.

معبودی گفت: با افتتاح این پایگاه در کنار فراهم شدن زمینه آسایش و رفاه امدادگران ، سطح خدمات امدادی ارائه شده به مسافران جاده خلخال - اسالم و پونل بیشتر خواهد شد.

او اظهارداشت: این پروژه با زیربنای ۷۱۲ مترمربع در ارتفاع ۲ هزار و ۳۰۰ متری از سطح دریا با قابلیت مقابله با تندبادهای با سرعت بیش از ۲۰۰ کیلومتر ساعت با سازه‌های با قدرت و مقاومت زیاد طراحی شده است.

وی از گردنه الماس خلخال به عنوان سخت‌ترین گردنه استان اردبیل یاد کرد و گفت: با توجه به ضرورت احداث پایگاه با امکانات مناسب برای اسکان موقت و اضطراری مسافران در راه مانده و گرفتار در برف و کولاک، احداث این پایگاه از گذشته مورد توجه جمعیت هلال احمر استان اردبیل بود.

حجت‌الاسلام عبدالاحد بابایی ، رییس جمعیت هلال احمر خلخال نیز در این بازدید گفت: احداث این پایگاه با هدف امدادرسانی به خودروهای عبوری جاده خلخال - اسالم و خلخال - پونل از اهمیت بالایی برخوردار بوده و برای تکمیل آن با تمام توان تلاش خواهد شد.

وی افزود: عملیات اجرایی ساخت بزرگترین پایگاه امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر استان اردبیل در گردنه الماس از سال ۹۵ آغاز شده است.

او گفت: در حال حاضر ۱۹ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خلخال در پایگاه قدیمی گردنه الماس که بخشی از ساختمان راهدارخانه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان است، مستقر هستند.

گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال - اسالم با ارتفاع ۲ هزار و ۳۰۰ متر از سطح دریاهای آزاد یکی از گردنه‌های سخت ، برف و کولاک‌گیر کشور است که بواسطه وزش بادهایی با سرعت بیش از ۱۰۰ کیلومتر در ساعت حتی در مواقع صاف بودن آسمان و قطع بارش‌های برف بروز کولاک‌های شدید برف همراه با یخبندان سطح جاده و محدودیت دید مشکلات زیادی برای رانندگان ایجاد می‌کند.

شهرستان خلخال ، استان اردبیل را به استان گیلان متصل می‌کند، جاده خلخال - اسالم و خلخال - پونل ۲ راه ارتباطی استان‌های اردبیل و گیلان می‌باشد.

۲۳ کیلومتر از مسیر ۷۰ کیلومتری جاده خلخال به اسالم در حوزه استحفاظی و راهداری اداره راه و شهرسازی خلخال و ۴۷ کیلومتر نیز در حوزه گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها خلخال پروژه ساختمانی اعتبارات تصادفات جاده ای اردبیل سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال پروژه ساختمانی اعتبارات تصادفات جاده ای اردبیل سازمان امداد و نجات هلال احمر خلخال پروژه ساختمانی اعتبارات تصادفات جاده ای اردبیل سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر عملیات اجرایی استان اردبیل میلیارد ریال گردنه الماس جاده خلخال جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمد عشقی گفت: در پی وقوع سیل و آب گرفتگی برخی معابر عمومی در جنوب کشور و با اعلام سازمان امداد و نجات مبنی بر اینکه یزد به عنوان استان عمل کننده در شهر کنارک سیستان و بلوچستان انتخاب شده ۴۰ نفر نیرو‌های امدادی آموزش دیده این استان به این مناطق اعزام شدند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه سایر تیم‌های عملیاتی در حالت آماده باش در استان قرار دارند، ادامه داد: ۴۰ نیروی عملیاتی در قالب ۱۰ تیم امدادی از شهرستان‌های (اردکان، میبد، مهریز، یزد، اشکذر، خاتم، بافق و بهاباد) و تیم واکنش سریع استان به همراه تجهیزات سیلاب و ۱۴ دستگاه موتور پمپ، موتور برق و کف کش با ۹ دستگاه خودروی امدادی کمک دار و ۲ دستگاه کامیونت فوسو به منطقه اعزام شد. 


عشقی گفت: این شهر ۶ هزار نفری تحت تاثیر سیلاب قرار گرفت که نیرو‌های عمل کننده و امدادی هلال احمر استان یزد به همراه تیم‌های عملیاتی چند استان دیگر نسبت به توزیع اقلام امدادی و زیستی به سیل زدگان می‌پردازند.


 وی اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش موثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان
  • هلال احمر به ۱۵۰۰ نفر در مناطق سیل زده کرمان امدادرسانی کرد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • آماده‌باش نیروهای امدادی هلال‌احمر شهرستان خاش