Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@18:49:37 GMT

اخبار مهم امروز گروه اقتصادی برنا

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۸۹۷۲

اخبار مهم امروز گروه اقتصادی برنا

خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه اقتصادی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه اقتصادی خبرگزاری برنا را بخوانید:

بورس امروز 18 تیر 99/ اصلاح جدی بازار، فروش هیجانی و منفی شدن اکثر سهام

بازار بورس در پی نزدیک شدن شاخص کل بورس به عدد یک میلیون و 800 هزار اصلاح خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


///

پیش فروش ایران خودرو از امروز آغاز می‌شود

گروه صنعتی ایران‌خودرو محصول جدید خود را به برنامه پیش‌فروش تیرماه اضافه کرد که طی آن، فروش مشارکت در تولید محصول پروژه K۱۳۲ در دو نوع دستی و اتوماتیک و هشت محصول دیگر این خودروساز از امروز (چهارشنبه) آغاز می‌شود.


///

رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: 30 درصد سهام عدالت در عید غدیر و 30 درصد در 22 بهمن آزاد می‌شود

رئیس جمهور از آزادسازی 30 درصدی سهام عدالت در عید غدیر و 30 درصد دیگر آن در 22 بهمن خبر داد.


///

با فرمان وزیر راه و شهرسازی؛ ریل‌گذاری راه‌آهن چابهار-زاهدان آغاز شد

ریل‌گذاری راه‌آهن چابهار-زاهدان با فرمان وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.


///

گزارش؛ راه طولانی واردات، تا خودکفایی و صادرات بنزین/ کلمه واردات بنزین جای خود را با صادرات آن عوض کرد

بنزین در اقتصاد ایران همیشه یکی از گلوگاه‌های مهم بوده است و مساله مصرف بالا در بسیاری از مقاطع ایران را به عنوان یک واردکننده بنزین معرفی می کرد. اما در سال‌های اخیر ورق برگشته و افتتاح طرح‌های پالایشی بزرگ مانند ستاره خلیج فارس ایران را از یک واردکننده به صادرکننده بنزین مبدل کرده است.


///

خودکفایی در تولید گندم در نتیجه ارتقای مکانیزاسیون در کشاورزی؛ میانگین درآمد گندم‌کاران 4 برابر شد/ خودکفایی در تولید دانه‌های روغنی

آمار و ارقام منتشرشده از سوی مرکز آمار ایران و وزارت جهاد کشاورزی به همراه تحلیل کارشناسان ترسیم‌گر روند صعودی رشد تولید گندم از سال 1392 تاکنون است. سال‌هایی که دولت‌های یازدهم و دوازدهم سکان هدایت بخش کشاورزی را در اختیار داشته است. رشد تولید گندم به معنای افزایش درآمد کشاورزان است، دستاوردهایی که اتفاقی حاصل نشده و ارتقای بهره‌وری در جریان تولید به آفرینش آن انجامیده است، بهره‌وری که نتیجه ارتقای مکانیزاسیون در کشاورزی بوده است.


///

دبیر انجمن واردکنندگان برنج: برنج‌هایی که تاکنون با ارز 4200 تومانی وارد شده است، موظفند همه محموله را در اختیار دولت قرار دهند

دبیر انجمن واردکنندگان برنج گفت: برنج‌هایی که تاکنون با ارز 4200 تومانی وارد شده است، موظفند همه محموله را در اختیار دولت قرار دهند، در غیر این صورت اجازه ترخیص کالا را ندارند. همچنین دیگر چیزی به نام ارز 4200 تومانی در واردات برنج وجود ندارد.


///

سرپرست وزارت صمت: توقف صادرات تخم مرغ موقت است/ فردا پنج طرح صنعتی و معدنی در کشور افتتاح می‌شود

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: برای کاهش التهاب بازار، جلوی صادرات تخم مرغ موقتاً گرفته شده است و به صورت همزمان عرضه مستقیم تخم مرغ نیز به نرخ مصوب هر شانه حدود 20 هزار تومان انجام می شود تا بازار کنترل شود.


///

معاون اول رییس جمهور: اقدامات وزارت نیرو برای بهبود کیفی و کمی منابع آب جای قدردانی دارد

جلسه بررسی اقدامات وزارت نیرو برای جلوگیری از تأثیر بیماری کرونا بر منابع آب و فاضلاب کشور ظهر امروز(چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.


///

ارز صرافی ملی امروز 18 تیر 99/ دلار 22 هزار تومانی شد

نرخ فروش دلار در صرافی ملی امروز با افزایش 300 تومانی همراه شد و وارد کانال 22 هزار تومان شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گروه اقتصادی گروه اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ روند کاهشی در پیش گرفته اما شدت افت قیمت در محصولات ایران خودرو به نسبت دیگر شرکت‌ها بیشتر است.

ساینا دنده‌ای S دوگانه‌سوز از معدود خودروهای دوگانه‌سوز بازار، امروز با پنج میلیون تومان افت قیمت و به نرخ ۴۶۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک اتوماتیک R یکی از اقتصادی‌ترین محصولات دنده اتومات بازار ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ ۵۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک سدان محبوب بازار داخلی نیز پنج میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته شده و به کانال یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

تارا اتوماتیک V۲ محصول لوکس ایران خودرو با افت ۱۵ میلیون تومانی و نرخ ۹۹۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۵ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۵۵ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۵۴ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۸۱۷ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۳۴ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (ارتقا) یک میلیارد و ۸۷ میلیون تومان، پژو پارس ۶۷۹ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۷۲۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳( ارتقا) با قیمت ۶۷۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما (ارتقا) ۸۳۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک (ارتقا) ۹۳۷ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۳۹ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۸۱۹ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 به قیمت ۹۸۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۶۵ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۲۸ میلیون تومان، کوییک S استاندارد ۴۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۶۹ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۴۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نوسان قیمت به مراتب کمتر از خودروهای داخلی است.

جک J۴ آپشنال یکی از معدود محصولات مونتاژی ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ ۸۸۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هایما S5 اتوماتیک ۶ سرعته، کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو با افت پنج میلیون تومانی نسبت به دیروز، به قیمت یک میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرایم که یکی از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین محصولات بهمن موتور به شمار می‌رود، امروز ۲۵ میلیون تومان ارزان‌تر شد و با دو میلیارد و ۶۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۷۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۸۸ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ۲ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۶۲ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۵۰۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۴۳ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۱۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کد خبر 746299

دیگر خبرها

  • دیپلماسی فعال انرژی بسترساز بهبود شرایط اقتصادی است/ صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشور‌ها اهمیت دارد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج؛ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل