Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیل گوهری را حداقل من یکی نمی شناسم.ایشان امروز حکم گرفتند و فقط دقایقی پس از گرفتن این حکم شروع به وعده دادن کردند:«می خواهیم هوادار خبر راست و درست را از خودمان بشنود.»

جمله ای آشنا که تقریبا هر فردی که پایش به روابط عمومی رسیده از همان روزهای اول تلاش خودش را کرده تا این اتفاق را به حقیقت نزدیک کند اما سرانجام کار چیزی غیر از این بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیل گوهری عضو کمیته ورزش شورای شهر بوده و برای مدتی هم در هیات اتومبیل رانی استان تهران همکاری کرده است.این ها به کنار؛آقا سهیل که حقوقدادن هستند و کارشناسی ارشد حقوق خوانده اند فرموده اند که از روی سکوها آمده،یک هوادار است و بچگی عاشق استقلال بوده است!

گوش هواداران از این شعارها پر است.اما خب ما رسانه ای ها از شعارهایی که امروز دادید استقبال می کنیم،همین که گفتید عصر،عصر پنهان کاری نیست و نمی شود چیزی را از مردم مخفی کرد.یا اینکه باید همه چیز کاملا شفاف باشد.بسم الله آقا سهیل.ما می گوییم اصلا کاری به اتفاقاتی که تا به امروز افتاده نداریم اما از این پس هوادار پاسخ می خواهد و انتظارش این است طبق وعده شما در جریان اتفاق های باشگاه قرار بگیرد.

ما منتظر می مانیم و امیدواریم وعده هایی که داده اید در حد همان وعده باقی نماند.ما شناخت زیادی از شما نداریم و آدم های زیادی هم به باشگاه آمده اند و رفته اند اما هر کاری می کنیم ته دلمان نگرانیم.نگران اینکه تجربه شما در هیات اتومبلیرانی کجا و باشگاه استقلال کجا؟ هی می خواهم رابطه ای بین این دو رشته پیدا کنم اما موفق نمی شوم.اصلا بی خیال،دیگر چه خبر؟ راستی دست فرمان تان خوب است؟

251 251

کد خبر 1408108

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی که اعلام کرده بود در پایان فصل از بارسا می‌رود، در نهایت تغییر عقیده داد و بعد از جلسه دیشب با خوان لاپورتا اعلام کرد تا پایان قراردادش (2025) می‌ماند. 

بارسا ولی همچنان مشکلات مالی دارد و نمی‌تواند خریدهای بزرگ انجام دهد، با این وجود او گفته است با این معضل کنار می‌آید. بارسا به خاطر تراز مالی‌اش، در حال حاضر باید 4 بازیکن بفروشد تا یک خرید داشته باشد.

خوان لاپورتا در نشست خبری امروز خود ابراز خوشبینی کرد و وعده داد تیم را در تابستان تقویت می‌کنند: «ما سعی می‌کنیم به فرمول یک برابر یک برسیم (یک خرید در ازای یک فروش). لالیگا به ما به خاطر تلاش‌هایی که برای کاهش صورت‌حساب دستمزد انجام داده‌ایم، تبریک گفته است. در پایان فصل ما تلاش می‌کنیم، برخی از پروژه‌های اقتصادی را که روند خوبی داشته‌اند، نهایی کنیم. در نهایت با همکاری تیم مدیریت ورزشی، بهترین تصمیم‌ها را برای تابستان خواهیم گرفت و تیم خوبی را در اختیار ژاوی قرار خواهیم داد.»

لاپورتا وقتی رئیس بارسا شد، گفته بود فصل بدون جام تبعاتی برای کادر فنی خواهد داشت ولی حالا به ژاوی اعتماد کرده است. او در این رابطه گفت: «ما فکر می‌کنیم که در این فصل علی‌رغم عدم دستیابی به اهداف، چیزهای مثبتی در تیم دیده شد. پروژه نیاز به ثبات دارد و شاهد ظهور جوانان در تیم اصلی بودیم. من می‌بینم که اشتیاق و اعتماد به نفس تیم دست نخورده است.»

تغییر اسپانسر از نایکی به پوما: «من وارد جزئیات نمی شوم زیرا در حال مذاکره مجدد برای یک قرارداد جدید هستیم. این قرارداد تمام نشده و نمی‌توانم بیشتر بگویم. ما بهترین قرارداد را در بازار خواهیم داشت.»

دیگر خبرها

  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود
  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی
  • پیام اعتراضی هوادار بارسلونا پس از ماندن ژاوی: یک مرد باید سر حرفش بماند + عکس
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!