Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عباس خطیبی  معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های کشور در سفر به یزد گفت: این طرح جزء یکی از ۹طرح جهش تولید و هدف گذاری شده است که تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: طول این مسیر از یزد تا اقلید فارس بیش از ۲۷۰کیلومتر است که تا کنون ۱۲۴کیلومتر آن ریل گذاری و از این مقدار ۱۰۷کیلومتر آن جوشکاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیبی  اظهار داشت: بیش از ۹۲درصد عملیات زیرسازی این مسیر پیشرفت فیزیکی دارد، که این طرح شبکه ریلی جنوب غربی را به قسمت شرق وشمال شرق کشور متصل می‌کند.

معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های کشور گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ ۳۲۰میلیارد تومان را برای ادامه کار این مسیر اختصاص داده که به تدریج دریافت می‌شود.

محسن صادقیان معاون امور عمرانی استاندار یزد نیز، گفت: با توجه به اهمیت این طرح که جزء مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و هم در مسیر مثلث گردشگری سه استان اصفهان، یزد و فارس قرار گرفته است، این کار در اولویت طرح‌های استانی قرار دارد.

او افزود: در طول این مسیر ۱۲ ایستگاه وجود دارد که هشت ایستگاه شامل علائم و ارتباطات و چهار ایستگاه مسافری است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه آهن جابه جایی مسافر پروژه های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو

به گزارش تابناک به نقل از ایکوپرس- در سی و پنجمین جشنواره امتنان، معاون توسعه منابع انسانی ایران خودرو در سخنانی با تبریک هفته کار و کارگر و قدردانی از همکاری های مستمر وزارت کار در زمینه منابع انسانی ایران خودرو به ویژه موضوع بازنشستگی، با اشاره به اهمیت مقوله پیشنهادات گفت: در سال گذشته ۵۱ هزار پیشنهاد در سامانه پیشنهادات ایران خودرو به ثبت رسیده است و از این تعداد، ۲۷ هزار پیشنهاد تایید شده است که بخش زیادی از آن اجرا شده و مابقی نیز در حال اجراست.

علی‌اکبر مرادعباسی، برگزاری جشنواره های مشابه امتنان را عاملی برای ایجاد انگیزه در منابع انسانی دانست و گفت: در سال گذشته ۸۱ پروژه از سوی کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو ارایه شد و دو پروژه به عنوان منتخب در استان تهران معرفی شد.

به گفته وی، در جشنواره امسال تعداد پروژه‌های کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو افزایش دوبرابری داشته است و از این تعداد پنج پروژه به عنوان پروژه‌های برتر انتخاب شده است.

گفتنی است، در جشنواره امتنان امسال، از ۱۱ پروژه برتر استان تهران، پنج پروژه به گروه صنعتی ایران خودرو اختصاص یافت که به تفکیک، سهم شرکت مهندسی خدمات صنعتی ایران‌خودرو (ایسیکو) یک پروژه و سهم شرکت ایران خودرو چهار پروژه است.

در حاشیه این همایش، نمایشگاه تخصصی پیشنهادات کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو برپا و پیشنهادات کارکنان ارایه شد.

دیگر خبرها

  • تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • رفع معارضین مسکونی از مسیر پروژه آزادراه شهید شوشتری
  • اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • آزادسازی ۹۵ درصد ‌اراضی ‌مسیر بزرگراه شمالی کرج پس از ۹ سال
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران