Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن رستم زاد روز چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری آستارا اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی برای پیشگیری از شیوع کرونا مشارکت کنند و سمن ها و خیران در این راستا پیشگام شوند.

وی بیان کرد:  در مهار موج نخست شیوع کرونا مشارکت خیران، سمن ها، هیات های مذهبی و گروه های جهادی آستارا قابل تقدیر بود و امیدواریم در موج دوم نیز شاهد مشارکت ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداری های آستارا و لوندویل ظرف یک هفته خیابان های اصلی و نقاط پرتردد را ضدعفونی کنند و فعالان فضای مجازی و سمن ها، علائم و راه های پیشگیری از کرونا را آموزش دهند.

فرماندار آستارا همچنین با اشاره به گرمای هوا، از مردم خواست به منظور جلوگیری از افت یا قطعی آب در برخی نقاط، صرفه جویی در مصارف را مدنظر داشته باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا هم بیان کرد: کرونا در حال شیوع و نظارت بر قلیانسراها با همکاری نیروی انتظامی آغاز شده است و امیدواریم مسئولان شهرستان با تعطیلی پاساژها و اماکن تجاری و تفریحی سرپوشیده به مدت ۲ هفته موافقت کنند.

ویروس کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور دنیا را درگیر خود کرده، در استان گیلان نیز موجب تعطیلی برخی فعالیت های اقتصادی شد و به صاحبان مشاغل و قشرهای آسیب پذیر خسارت هایی وارد کرد.

 شهرستان مرزی و گردشگرپذیر بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت، ۶ هزار واحد تجاری و ۱۰ سازمان مردم نهاد در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا آستارا سهم_من_در_مهارکرونا بهداشت و سلامت علائم کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا آستارا بهداشت و سلامت علائم کرونا کرونا ویروس کرونا آستارا بهداشت و سلامت علائم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی حوادث ترافیکی نوروزی قم نسبت به سال گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی قم گفت: حوادث ترافیکی قم امسال حدود هزار سانحه بوده که منجر به انتقال ۳۶۰۰ مصدوم جاده‌ای توسط اورژانس قم به مراکز درمانی این شهرستان شده و این حوادث نسبت به سال قبل کاهش ۱۰ درصدی داشته است.

وزیر بهداشت اظهار کرد: از بدو طرح سلامت نوروزی تاکنون ۱۹۶۰۰ بیمار به مراکز درمانی قم مراجعه کرده‌اند که ۳۸۰۰ نفر آنان بستری شده‌اند و ۱۴۰۰ عمل جراحی روی آنها انجام شده است.

عین اللهی ادامه داد: تیم‌های نظارتی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم در این مدت ۵۵۰۰ بازدید از اماکن مختلف داشته‌اند و ۷ تن مواد غذایی فاسد نیز در این مدت معدوم شده است.

کد خبر 6063688 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • ماجرای زمین خواری ۳۰۰۰میلیارد تومانی + فیلم | جزئیات بازگشت برکه پریان به مردم
  • انجام ۱۸۲ هزار مأموریت اورژانس در طرح سلامت نوروزی
  • کشاورزان نسبت به شخم اراضی شالیزاری و لایروبی انهار اقدام کنند
  • هشدار ووچیچ نسبت به اتفاقات خطرناک برای صربستان
  • کاهش ۱۰ درصدی حوادث ترافیکی نوروزی قم نسبت به سال گذشته
  • هشدار محققان نسبت به تاثیر حذف صبحانه بر زندگی
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد
  • هشدار بازرس کل کردستان نسبت به اخذ زیرمیزی توسط بعضی از پزشکان
  • برلین ‌بار دیگر نسبت‌ به تجاوز نظامی اسرائیل به رفح هشدار داد