Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@22:59:13 GMT

شکر شناسنامه دار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۹۳۵۹

شکر شناسنامه دار می‌شود

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده در کمیته تنظیم بازار شکر که با حضور سرپرست معاونت بازرگانی داخلی و دبیر ستاد تنظیم بازار تشکیل جلسه داد، مقرر شده است فروش شکر نیز در شبکه توزیع و مصرف دارای مجوز مطابق با برنامه زمانی ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گیرد.

بر اساس این تصمیم که به تایید ستاد تنظیم بازار نیز رسیده است، عدم اقدام در این خصوص به معنی عرضه خارج از شبکه بوده و تخلف محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس دستگاه های نظارتی مکلف به برخورد با متخلفین در این حوزه شده‌اند.

به منظور تنظیم بازار شکر، شرکت بازرگانی دولتی ایران مکلف شد، نسبت به عرضه 135 هزار تن شکر سفید با نرخ‌های مصوب اقدام کند. قیمت عرضه شکر سفید از محل ذخایر برای بخش خانوار 6300 تومان به ازای هر کیلوگرم، درب کارخانه و برای مصارف صنف و صنعت 6700 تومان به ازای هر کیلوگرم درب کارخانه تعیین و تصویب گردید.

تعیین نرخ تحویل به مصرف کننده در بسته بندی یک کیلوگرمی با رعایت سقف قیمت سازمان حمایت، در اختیار کارگروه‌های تنظیم بازار استان‌ها خواهد بود.

بر اساس این گزارش قیمت عرضه شکر وارداتی بخش خصوصی مطابق با ضوابط قیمت کالای وارداتی هیات تعیین و تثبیت قیمت، راسا توسط صاحب کالا احصا و پس از هماهنگی با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و درج در سامانه 124 لازم الاجرا خواهد بود.

پربیننده ترین اتفاق عجیب در بازار گوشت کشور جدیدترین اخبار از واردات گوشی موبایل بالای 300یورو تکذیب واگذاری کیش به چینی‌ها تاثیر افزایش 4هزار تومانی ارز نیمایی بر بازار شیرهای مدت‌دار مواد نگهدارنده دارند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تنظیم بازار شکر واردات واردات شکر بازار شکر قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت کتف و بال زعفرانی بسته بندی شده در بسته ۸۰۰ گرم ۱۲۸ هزار تومان است. قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرم هم امروز ۲۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟