Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@20:28:20 GMT

حادثه در مترو تهران/واگن‌های مترو از خط خارج شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۹۴۸۹

حادثه در مترو تهران/واگن‌های مترو از خط خارج شدند

رکنا: خروج دو واگن قطار مترو از ریل در نزدیکی ایستگاه شهدا خط ۶ هم اکنون رخ داده و نیروهای امدادی در حال تخلیه مسافران هستند.

خط ۶ مترو تهران متوقف شد

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت:یک رام از قطار مترو تهران در ساعت ۱۹:۵۰ دچار نقص فنی و در پی آن خط ۶ متوقف شد.

با اتوبوسرانی هم برای جابجایی مسافران این قطار هماهنگی به عمل آمد و به زودی نقص فنی رفع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرویس دهی مترو در خط 6 امشب امکان ندارد

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، ضمن عذرخواهی از تمامی شهروندان و مسافران مترو، اعلام کرد، به علت نقص فنی پیش آمده برای یکی از قطارها حدفاصل ایستگاه‌های میدان امام حسین علیه‎السلام و میدان شهدا، سرویس‌دهی در این خط تا پایان ساعت بهره‌برداری امشب میسر نیست.

سرویس دهی در خط ۶ مترو متوقف شد

به علت نقص فنی یکی از قطارها سرویس دهی در خط ۶ متروی تهران تا پایان ساعت بهره برداری امشب متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن عذرخواهش از تمامی شهروندان و مسافران مترو به اطلاع می‌رساند به علت نقص فنی پیش آمده برای یکی از قطارها در ساعت ۱۹:۵۰ روز چهارشنبه ۱۸ تیرماه ۱۳۹۹ حدفاصل ایستگاه‌های میدان امام حسین (ع) و میدان شهدا سرویس دهی در این خط تا پایان ساعت بهره برداری امشب میسر نمی‌باشد.

با عنایت به هماهنگی انجام شده با شرکت اتوبوسرانی از تمامی مسافران می‌خواهیم از این وسیله برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کنند. خوشبختانه در این اتفاق هیچیک از مسافران محترم متروی تهران آسیب ندیده‌اند.

این خبر تکمیل می شود ...

منبع: فردا

کلیدواژه: حادثه مترو تهران سرویس دهی بهره برداری متروی تهران مترو تهران متوقف شد نقص فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!

تین نیوز

مسافران یکی از ایستگاه های مترو در حومه شهر سیدنی، از حضور یک اسب کنار خود در سکو، غافلگیر شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از اعتمادآنلاین، خبرگزاری فرانسه اعلام کرد، چندی پیش، مسافران یکی از ایستگاه های مترو که منتظر رسیدن قطار برای سوار شدن بودند، با یک مسافر عجیب در کنار خود مواجه شدند که در حال قدم زدن روی سکوی انتظار بود.

مسئولان ایستگاه اعلام کردند، اسب، حین ورود به ایستگاه پتویی روی خود داشت که مشخص می کرد از یکی از اسطبل های نزدیک گریخته است.

این مسئولان تأکید کردند، از بیم سوار شدن اسب به داخل واگن های قطار، اجازه باز شدن درها را ندادند، تا اینکه اسب بعد از ۱۷ دقیقه و با حضور صاحبش در ایستگاه، به اسطبل خود بازگردانده شد.

تصاویر منتشرشده از حضور این اسب، مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی استرالیا قرار گرفت و علاوه بر مدیرکل راه آهن سیدنی، وزیر حمل ونقل ایالت نیو ساوت ولز را هم وادار به اظهارنظر در مورد آن کرد.

حجم ویدیو: 9.92M | مدت زمان ویدیو: 00:02:28 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آزمون سخت دولت برای باز کردن گره حمل‌و‌نقل شهروندان تهرانی!
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • ورود واگن های وارداتی مترو امسال
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • واگن های متروی چینی در سالجاری وارد می شوند
  • نصب ۶۰ دستگاه پله برقی در سه ماه آینده
  • زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ مترو تهران